mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #196 : 06.05.2015, 21:43:15 » |
|
Hasiu Podoba mi się- będę miał nad czym pracować. Welkie dzięki
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #197 : 12.05.2015, 21:57:40 » |
|
Dodałem lekki bump, zmieniłem światło i trochę poprawiłem brwi- dalsze poprawki głowy będą kontynuowane, ale dopiero gdy skończę ubranie, bo moje szefostwo czeka na model low poly.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
be@
Moderator globalny
Reputacja: 49
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #198 : 12.05.2015, 22:14:43 » |
|
Jak dla mnie to ten zarost wygląda dość dziwnie, szczególnie w miejscu wąsów. Niektóre włoski na szczęce i policzku rosną chyba zbyt pionowo i za bardzo wchodzą na górną część policzka, tam powinny przechodzić już w taki meszek. Niektóre włoski rosną wręcz na ustach. Brwi nadal wyglądają dziwnie. Włoski są w nich zbyt krótkie i cienkie. Włoski rosnące wzdłuż górnej krawędzi brwi powinny kierować się w dół i do zewnątrz, tylko przy nasadzie nosa mogą rosnąć bardziej w górę. Przy nasadzie nosa dodaj też trochę włosków pod wypukłością łuku brwiowego. Pojedyncze włoski nad czołem są znów za grube. Tam powinien być taki dłuższy meszek przechodzący stopniowo w normalne włosy, ale nie wiem, czy w 3D się coś takiego da zrobić... Włosy w brodzie za bardzo przypominają te na głowie. Powinny być grubsze i lekko pofalowane.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12.05.2015, 22:25:26 wysłane przez be@ »
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #199 : 12.05.2015, 22:25:16 » |
|
be@ Wszystkie uwagi skrzętnie zanotowałem. Będę musiał skorygować grupy kłaczków i ich rozmiar oraz położenie, ale jak wspomniałem, zrobię to gdy podciągnę trochę odzienie, bo już jestem w niedoczasie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #200 : 12.05.2015, 22:55:20 » |
|
Ach tam Czegóż się nie robi dla kobiet Zmniejszyłem obszar zarostu- już nie wyrasta z ust i nie wchodzi na kości policzkowe No i włoski trochę zmieniłem. Teraz muszę mu tylko trymer kupić
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
be@
Moderator globalny
Reputacja: 49
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #201 : 12.05.2015, 22:58:07 » |
|
Nom, teraz lepiej
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #202 : 24.05.2015, 20:50:35 » |
|
Na razie upiększanie głowy odłożyłem w czasie, bo muszę skończyć wdzianko- jeszcze parę detali i tekstury i będzie koniec
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dree
Użytkownik
Reputacja: 5
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 297 Galeria Użytkownika
buuhaa..
|
|
« Odpowiedz #203 : 24.05.2015, 22:36:53 » |
|
Jak dla mnie wygląda on całkiem spoko. Szczególnie dobrze leży na nim ubranie i jakościowo jest przyzwoite. Ładne tekstury.
Swoją drogą czasem zdarza mi się śledzić stronę projektu "Enidust" i dawno nie zauważyłem tam nowego posta na głównej - ciągle działacie? Kiedy można się spodziewać jakiś materiałów?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #204 : 25.05.2015, 07:43:11 » |
|
Dzięki Jak na razie, to tekstura jest jedynie na skórze Reszta ma materiał z kolorem tylko. Dzisiaj do zrobienia będzie klamra i zapięcie fartucha, oraz poprawka butów.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #205 : 25.05.2015, 21:19:24 » |
|
Model hp tak jakby skończony Może macie jeszcze jakieś sugestie co dorobić, to proszę bardzo. Jak nic nie zaproponujecie, to jutro rozpocznie się budowa modelu lp.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #206 : 04.06.2015, 22:09:45 » |
|
Model low poly LOD0 i LOD1 głowy. Owłosienie- włosy, rzęsy i broda renderują się u Matissa- trwa to kilka godzin.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #207 : 12.06.2015, 20:21:34 » |
|
Jeszcze włosy i tekstury, bo te które są, to takie próbne
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
otoman
Nowicjusz
Reputacja: 0
Offline
Wiadomości: 5 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #208 : 11.08.2015, 21:03:22 » |
|
Bardzo niezłe , rozwijaj się dalej
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dkawala
Nowicjusz
Reputacja: 0
Offline
Wiadomości: 1 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #209 : 27.10.2015, 13:52:50 » |
|
Piękne, jasie dopiero uczę, podeślecie jakiegos linka do nauki dla początkujących ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|