Musisz zrobić tak, aby ostatnia klatka płynnie przechodziła w pierwszą... najlepiej zrób cały obrót kuli np. 5 klatek co 60 stopni a po piątej klatce zamiast szóstej pójdzie pierwsza bo przecież 360 stopni i 0 stopni to to samo.
JN VII coś tam wiesz, ale nie wszystko, więc nie mieszaj chłopakowi w głowie.
Po pierwsze animowana kula z teksturą, w tym przypadku teksturą "Rain", ale też z każdą inną, przy 12 klatkach nie jest najlepszym pomysłem.
Dlaczego?
Otóż kule z teksturą, aby wyglądały dobrze, muszą wykonać obrót o 360 stopni,a 12 klatek na 360 stopni to trochę mało dla płynności animacji. W tutorialu noss'a dzięki zastosowaniu powtarzalnej siatki na kuli, obrót jest wykonywany tylko o 50 stopni, więc 12 klatek to wystarczająca ilość.
Kula z teksturą do prawidłowej animacji wymaga pewnych obliczeń. Obliczenia te wykonujemy wg wzoru: x = 360 : a -(-180), gdzie "x" to parametr "Y" w zakładce "Obrót" okna "Odwzorowanie na obiekt", a "a" to liczba klatek animacji.
W przypadku niniejszego tuta, aby wykonać obrót o 360 stopni, w pkt 7 screen 4 (ostatni), parametr "Y" ustawiamy na "-180". W pkt 9 parametr "Y" ustawiamy, wg obliczeń z powyższego wzoru, na "150".