Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 3D (Moderator: Cloud)Wątek: [GameArt] SteamQuest
Strony: [1] 2 3 4  Wszystkie
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [GameArt] SteamQuest  (Przeczytany 45854 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« : 07.07.2015, 21:52:33 »

Pół roku temu rozpoczęliśmy pracę nad naszym pierwszym, naprawdę dużym projektem...ot takim, co to zawsze chcieliśmy zrobić. Coś, co dla odmiany nie będzie grą logiczną, ale czymś w co moglibyśmy sami pograć ( w nasze własne gry logiczne grać nie możemy, bo zbyt dobrze pamiętamy rozwiązania).
Podobny wątek prowadzę już od dłuższego czasu na polskim kursie blendera, więc z definicji ten będzie przez jakiś czas lekko opóźniony względem niego zanim nie przekleję tutaj całej najważniejszej treści Uśmiech Postaram się to nadrobić jak najszybciej i w jak najbardziej znośnych porcjach, co by za dużo na raz nie było Uśmiech
A dlaczego w ogóle zakładam tu wątek? Ano dlatego, że projekt jest dla nas bardzo ważny i chcielibyśmy podzielić się nim z jak największą grupą ludzi i czasem może nawet usłyszeć jakąś opinię lub motywujące słowo Uśmiech

=== Silnik Gry====
Jak już mówiłam, obecny projekt jest dla nas przełomowy i dotyczy to także używanego przez nas silnika. Nie jest to co prawda Blender , ale nie jest to już sam czysty LibGdx.
Tym razem jest to GODOT http://www.godotengine.org/wp/
GODOT to całkiem przyjazny silnik tworzony przez dwie osoby pod opieką firmy Okam Studio.
Jednak, każdy kto by chciał się zabrać za ten silnik musi wiedzieć, że:
- GODOT ma bardzo szczątkową dokumentację, nie mówiąc już o tutorialach
- trzeba się polubić z gdscript ( https://github.com/okamstudio/godot/wiki/gdscript)
- jeśli chcecie robić coś bardziej skomplikowanego - przygotujcie się na niezłą batalię Język
My się z taką batalią zetknęliśmy kiedy przyszło do oprogramowania generowanych losowo lochów...no ale o tym później.

No dobrze...GODOT nie wygląda jakoś szczególnie zachęcająco, dlatego teraz krótko o innych silnikach i dlaczego nie:
- Unity 3D - meh....
- UnrealEngine - przejdziemy, jak będzie nas stać na lepszego kompa dla Jakuba Uśmiech
- Shiva Engine - bardzo fajny projekt, ale co chwila mają tam poważne problemy finansowe...trochę strach. Poza tym na Linuxa mają tylko betę.
- cała reszta silników? Albo nie są na Linuxa albo nie wspierają mobilnych platform albo nie wspierają 3D. Często - wszystko na raz.


=== GRA ====
No to skoro już wiemy, w czym tworzymy, to teraz kilka słów o tym, co to w ogóle jest.... Otóż to nie jest gra logiczna, koniec. Hura!

No dobrze...to chyba jednak trochę za mało, prawda?
SteamQuest to gra z kategorii top-down na zasadach trochę jak rogalik, ale nie do końca. Co prawda tracimy życie, tracimy fajne znajdźki i wszystkie nabite levele, ale nie tracimy kasy (węgla) oraz znalezionych w Dungeonach Blueprintów (o tym za chwilę).
W grze sterujemy robotem, który jest uwięziony w najniższym poziomie starej fabryki robotów w której roboty się zbuntowały. Bohaterowi trochę nudno siedzieć na dole więc chce się wydostać na zewnątrz. Czasem spotyka przyjazne NPC zagubione gdzieś w zakamarkach starej fabryki i może ich sprowadzić do "wioski startowej" czyli do jedynego bezpiecznego miejsca. Każdy taki NPC ma swoją własną rolę do odegrania - może pomagać bohaterowi przed walką, może przygotować bohaterowi nowe części zamienne z blueprintów (chodzi o nowe moduły do robota, nowy silnik, nowe szybsze nogi itp) a niektórzy tylko opowiedzą mu o dawnych czasach.


=== Ograniczenia ===
Wiadomo - vertexy! No i tym razem też wszelkie efekty świetlne, światła w ogóle, cząsteczki i inne bajery. Tym razem jednak aż tak bardzo się tym nie martwimy, po prost wszystkie fajne efekty ładujemy do części gry, którą będzie można łatwo wyłączyć lub włączyć w zależności od mocy docelowego urządzenia.


=== Realizacja Projektu ===

Jeśli ktoś z Was, miałby ochotę zająć się GODOTem, to polecam filmik o dodawaniu meshy kolizyjnych (mieliśmy z tym spory problem, stąd postanowiłam to uwiecznić na filmie dla potomnych)
https://youtu.be/llYeyuVTFR4

I jeszcze coś...rzutem przez ramię

...oraz część bazgrołków, z których wynika, że wcale nie trzeba być mistrzem ołówka ...ale dobrze jest sobie czasem coś rozpisać Uśmiech




====Wrogowie====

-==Robo-Zombie==--

wróg o małym polu widzenia, dosyć gapowaty i mocno zdezelowany. Łatwo go zabić z zaskoczenia, ale jak już namierzy bohatera - wykazuje się dosyć dużą żywotnością i wielką zawziętością

https://youtu.be/pjr7rIbCaLE?list=PLVdOzl3ToypPoiv0WB_H-w8gtL8KlSkhg


--== Robo-Crab==-
Taki szperacz. Ruchliwy, skupia się na patrolowaniu okolicy. Ma duże pole widzenia i trudno go zaskoczyć, biega znacznie szybciej niż bohater - na szczęście nie ma wiele "życia".

https://youtu.be/jGf1yqRBTY0?list=PLVdOzl3ToypPoiv0WB_H-w8gtL8KlSkhg

--==Robo-Generał==-
Strasznie wredny gość! Dużo patroluje, trudno go podejść, ale jego celem działania nie jest bezpośredni atak, a alarmowanie jednostek znajdujących się w pobliżu. Kiedy już zaalarmuje wszystkich dookoła, staje w bezpiecznym miejscu i z broni palnej strzela w bohatera.

https://youtu.be/rFu_OwqGQIs?list=PLVdOzl3ToypPoiv0WB_H-w8gtL8KlSkhg

--==MiniFlyer==--

To taki typ, co to się często w różnych grach spotyka - mały, dość, szybki i upierdliwy. No i na dodatek "wykluwa" się ze swojego "źródła" (np z kokonów) do momentu aż owo źródło nie zostanie zniszczone. W tym przypadku zamiast kokonu mamy Mobilną Fabrykę Robotów Latających.

I rzut okiem na proces produkcji https://youtu.be/bPJqJyBzblE
Zapisane

Ziomioslaw
Administrator

Reputacja: 46 Online Online

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.10
JID: ziomioslaw@jabber.org
Licencja: Copyright
Wiadomości: 7 342
Galeria Użytkownika


Cyklista Apokalipsy


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 07.07.2015, 23:02:18 »

Gdscript wydaje się być dzieckiem Python. W sumie czemu nie użyli po prostu Pythona?Uśmiech

Cytuj
- Unity 3D - meh....

Czemu "meh"? Nawet ja mam znajomych hobbistycznie zabawiających się tym silnikiem.

Cytuj
ale nie tracimy kasy (węgla)

Czy węgiel będzie czymś na rodzaj żarcia? Że trzeba będzie go posiadać, by móc w ogóle przeżyć? Albo, czy to będzie coś jak amunicja wojskowa w Metro (strzela się nią, ale i jest walutą)?

Cytuj
W grze sterujemy robotem, który jest uwięziony w najniższym poziomie starej fabryki robotów w której roboty się zbuntowały.

Heh Uśmiech fajna fabułka jak dla rogala, przynajmniej nie robicie "uratuj świat i zbierz dziewicę".

Cytuj
blueprintów

BTW. "planów".
Zapisane
Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 08.07.2015, 11:12:17 »

Cytuj
Gdscript wydaje się być dzieckiem Python. W sumie czemu nie użyli po prostu Pythona?Uśmiech
Krążą na ten temat różne mity i różne pogłoski a oficjalna generalnie brzmi "bo tak" Uśmiech
Co do tego "meh" na temat Unity - chodzi o to, że przecież ciągle nie ma wersji na Linuxa. Nawet gdybyśmy chcieli używać  to i tak nie możemy. Co prawda zapowiedzieli oficjalnie, że niby ma być wersja na Linuxa, ale to nadal jest pewna nie wiadoma - w oficjalnych zapowiedziach na ich developerskim blogu można poczytać, że wersja na Linuxa będzie, jeśli nie będzie dla nich to zbyt upierdliwe w wykonaniu...także tak... meeeeehhh Chichot

Cytuj
Czy węgiel będzie czymś na rodzaj żarcia? Że trzeba będzie go posiadać, by móc w ogóle przeżyć? Albo, czy to będzie coś jak amunicja wojskowa w Metro (strzela się nią, ale i jest walutą)?
Węgiel jest czymś w rodzaju środka płatniczego, ale pobieranego tylko przez automaty, które na ten węgiel działają. Byłoby głupio, gdybysmy musieli płacić NPC, którego mamy uratować, no nie? To on nam powinien płacić Uśmiech Dlatego wymyśliliśmy maszyny, małe fabryczki produkujące pewne elementy - wiadomo, taka maszyna musi mieć skądś energię żeby wyprodukować potrzebne przedmioty i surowiec ( w grze zbiera się też metal na przetopienie).
Co do amunicji to w pewnym sensie jest nią u nas woda. Jest czymś, co w innych grach jest maną. Jeśli nie masz wody, nie możesz wykonywać specjalnych akcji ( np nie możesz włączyć trybu ukrycia, zostawić bomby, odepchnąć wrogów) i nie możesz także strzelać. W takiej sytuacji możesz już jedynie uciekać i oganiać się mieczem.
Takaże tak..tak to wygląda, mam nadzieję, że niczego nie przeoczyłam Uśmiech
Zapisane

Ziomioslaw
Administrator

Reputacja: 46 Online Online

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.10
JID: ziomioslaw@jabber.org
Licencja: Copyright
Wiadomości: 7 342
Galeria Użytkownika


Cyklista Apokalipsy


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 08.07.2015, 12:19:59 »

Myślałem, że to będzie problem "czy użyć węgla, bo będzie mi łatwiej? czy przyoszczędzić, bo potem sobie coś tam kupię..." (w Metro i tak rzadko kiedy się strzelało z amunicji wojskowej:P)
Zapisane
Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 10.07.2015, 20:47:59 »

@Ziomioslaw w zasadzie...tutaj i tak mamy częściowego rogala ( po śmierci tracisz levele i zdobyte znajdźki) więc siłą rzeczy i tak i tak, będzie trzeba ów węgiel oszczędzać, żeby móc za niego wybudować sobie odrobinę lepszego robota...bo bez tego idziemy na sieczkę na wpół bezbronni Uśmiech Poza tym węgiel jest jeszcze wykorzystywany w głębi samej fabryki, między innymi do kupienia "regeneracji" dla robota i lub beczułki wody.  Gdyby jeszcze miał strzelać tą walutą, chyba zrobiłoby się za trudno Uśmiech

-===BOHATER==--

Czyli najtrudniejsza postać jaką miałam do zrobienia...Dlaczego? Jednocześnie trzeba było nadać robotowi jakiś charakter, spróbować sprawić, żeby chociaż wydawał się sympatyczny, a jednocześnie pamiętać o tym, że bohater ma budowę modułową, więc jednocześnie faktem jest to, że bohater nigdy na koniec gry, nie będzie wyglądał tak, jak na jej początku. Zatem należało stworzyć coś...hym, pewną ideę bohatera, która byłaby spójna, dla wszystkich wcieleń bohatera. Z tym drugim warunkiem poszło mi prościej, bo po prostu kolejne moduły bohatera były dopasowywane do niego a nie na odwrót, ale jeśli chodzi o w miarę sympatyczny wygląd? Nie wiem, to już Wy musicie mi powiedzieć, czy wzbudza  w Was choćby ułamek miłych skojarzeń?

Zanim jeszcze przejdziemy do prezentacji samego bohatera, to kilka słów  wyjaśnienia o co w ogóle chodzi z tymi modułami?
Koncept gry, zakłada, że bohater ma budowę modułową, co oznacza że silnik, obydwa ramiona, nogi, tułów - można wymienić i przyczepić inne.
W miejsce prawego ramienia jest wstawiana broń, a lewa ręka zostaje przykładowo zmieniona w tarczę. Lewa ręka w ogóle jest ciekawa, bo w jej miejsce można wstawić też kilka innych fajnych rzeczy np. maskowanie, lub broń do ataków obszarowych.
Silnik ma natomiast podwójne znaczenie, z jednej strony zwiększa pojemność wody (tak jakby many) dzięki której możemy strzelać z broni oraz używać akcji specjalnych z ręki lewej, ale ma także po prostu hak, na drugą, zapasową broń. Bez założonego silnika, bohater może mieć przy sobie tylko jedną broń.
Podmianie podlegają także nogi, które mogą stać się wolniejsze, ale podnosić statystykę zbroi bohatera, albo być szybsze i tą statystykę obniżać.
Mam nadzieję, że przedstawiłam to klarownie:)

Teraz pora poznać samego bohatera, oraz jego poprzednie wersje.
1.

i filmik o tym, jak ten pierwszy model powstawał:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3RPL36NOOkA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=3RPL36NOOkA</a>


2.

Z dwójką związany jest też zabawny błąd, który popełniliśmy w międzyczasie Uśmiech Podczas testów, za którymś razem Kuba zapomniał o klatce piersiowej bohatera, w związku z czym ten nagle nabrał zupełnie nowego wyglądu... Zaczęliśmy się zastanawiać, czy nasz bohater nie powinien mieć innej budowy? Przykład drugi, to właśnie próba dążenia do tego przypadkowo uzyskanego efektu.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=uKV76DVERyM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=uKV76DVERyM</a>

3.
A to jest nasz obecny bohater...zdaje się nam, że jest jakimś kompromisem pomiędzy wszystkimi poprzednimi wersjami ... co o nim uważacie?



---==Moduły Broni===---

W tym momencie przewidujemy dwa rodzaje broni - palne oraz broń biała.
Z broniami jest taki myk, że wychodzą one bezpośrednio z ramienia bohatera i część tego ramienia, zawsze jest jednocześnie częścią broni.
Wyraźnie widać to na przykładzie miecza: tam, gdzie normalnie jest jelec, bohater ma ...łokieć :>



Pierwsza z serii broni palnych:


Oraz tarcza podstawowa:
« Ostatnia zmiana: 10.07.2015, 21:00:34 wysłane przez Rejke » Zapisane

be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 6 877
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 11.07.2015, 00:13:55 »

Z grami nie mam nic do czynienia, więc niewiele mi to wszystko mówi, mogę się tylko wypowiedzieć co do samego robocika. Jak na mój gust, to najbardziej sympatyczna wydała mi się pierwsza wersja, a najmniej druga. Trzecia jest prawie tak samo sympatyczna jak pierwsza.
Tak mi przyszło do głowy, że może fajnie by wyglądało, gdyby dodać temu robocikowi jeszcze jakąś sprężynującą antenkę na głowie, tak aby się kiwała kiedy będzie chodził czy podskakiwał. Myślę, że mogłoby to dodać mu uroku Mrugnięcie
Zapisane
Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 13.07.2015, 17:23:22 »

@be@ wielkie dzięki za opinię :>
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 28.07.2015, 11:04:03 »

Czas na ciąg dalszy historii Uśmiech
Poznajcie Panią Mechanik!


To pierwszy NPC którego się spotyka w grze...i taki, który nam będzie już "towarzyszył" do końca. Przede wszystkim w sytuacji, gdy bohater zostanie zniszczony gdzieś podczas misji. Pani Mechanik, zawsze go poskłada do kupy, wyklepie blachy, zalakieruje gdzie trzeba i wykopie za drzwi bezpiecznego schronienia na kolejną misję. No sorry, ktoś musi! Uśmiech
https://youtu.be/3_aXSvLcLgw
Pani Mechanik to najważniejszy NPC w całej grze, to ona daje zadania, pchające główną fabułę do przodu. Inne NPC w "wiosce" dają jedynie poboczne zadania.
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 01.08.2015, 12:29:32 »

Uwaga, uwaga, Rejke kontynuuje zanudzanie Język
...pora na dalszą część historii!

Dzisiaj, chciałabym Wam pokazać kilka krótkich filmików pokazujących jak rozwijała się gra począwszy od pierwszych nagranych przez nas filmików.
Najstarszym tego typu filmikiem, jest materiał nagrany w marcu tego roku. Wówczas nie było jeszcze nawet bohatera, tylko model z innego naszego projektu.
Na filmiku można zobaczyć, jak mniej więcej się wrogowie zachowują w grze. Generalnie do dziś jeszcze tak jest, ale roboty nabiorą troszkę inteligencji przed wydaniem gry.
https://youtu.be/2MUh8C7OtYc

Tutaj kolejny filmik o tym, jakie obecnie mamy pułapki w grze, jak można je wykorzystać i o tym, że czasem drzwi potrzebują klucza.

https://youtu.be/3b_Z47VF27I

W następnym filmiku, widać już znaczy postęp względem poprzednich - jest bardziej odpowiedni bohater, na ścianach są jakieś ozdobniki, są skrzynki, drzwi i nowy wróg.
https://youtu.be/tk-AZf_FCSk

Na kolejnym filmiku, dalsze zmiany. Głównie taka, że bohater powinien mieć przy sobie plecako-silnik jeśli chce mieć przy sobie dwie bronie i jeśli chce zwiększyć maksymalny poziom wody. Pojawia się tu także Programator - to maszyna, w której bohater, dzięki zdobytemu doświadczeniu, może zwiększyć wybrane przez siebie statystyki. Mogliśmy zrobić to inaczej, mogliśmy dać możliwość levelupowania się bez względu na to gdzie się znajduje bohater...ale jednak nie. Wydaje się nam to bardziej klimatyczne :p Aha..w wersji ostatecznej Programator nie będzie miał interfejsu 2d tylko 3D.
https://youtu.be/eKTayLWWX4o

I puzzle...no chyba byśmy nie byli sobą, gdybyśmy gdzieś jednak tych puzzli nie wsadzili :>
To zagadki, które pojawią się przed zamkniętymi pomieszczeniami, gdzie na bohatera będzie czekało coś ekstra. Nie trzeba ich rozwiązywać, żeby dostać się na inny poziom Starej Fabryki.
https://youtu.be/1vifhf9vOps

Iiii....tym sposobem dobijamy do najnowszego filmiku i kolejnej maszyny. Tym razem mamy tu maszynę do modułów. Co to jest i po co to jest? Można powiedzieć, że to coś w rodzaju skrzynki ze znalezionymi przedmiotami połączonej ze sklepem. Kiedy zginiecie w korytarzach Starej Fabryki (i małe robotki transportowe ściągną wasze szczątki na powrót do wioski startowej) wówczas okaże się, że zachowaliście z wyprawy dwie rzeczy: wszystkie znalezione węgle i cały zdobyty metal.
To surowce, które są potrzebne do wyprodukowania lepszych niż podstawowe, modułów - czyli lepszych broni, silniko-plecaków i nóg. Ale warunkiem wyprodukowania przedmiotu, jest wcześniejsze znalezienie planów na dany przedmiot. Raz znaleziony plan pozostaje w pamięci Maszyny już do końca.
I znowu...mogliśmy zrobić to wyłącznie za pomocą zdobywania zwykłego złota....ALE! ale byłoby głupio, gdybyśmy musieli płacić komuś za to, że próbujemy go uratować ( chodzi o Panią Mechanik). Dlatego wymyśliliśmy, że maszyna nie ma sentymentów i potrzebuje surowców i źródła energii.
https://youtu.be/MsnoLOICWgU

Czego jeszcze brakuje?
-śmieci, beczek, skrzynek, żelastwa na podłogach, kamieni luzem itd itp (lochy teraz są zbyt sterylne)
-wyposażenia "wnętrz" Język (w końcu to fabryka zatem powinny znaleźć się tu sprzęty godne fabryki, np warsztaty)
-więcej komponentów dla bohatera
-trzeba usunąć numerki z części sufitowej ścian (były potrzebne przy tworzeniu generatora lochów)
-Automaty z wodą i z puszkami regeneracyjnymi (uznaliśmy, że taki automat jak z colą, jest bardziej logiczny do znalezienia w starej fabryce niż jakiś NPC, który sprzedaje dobrocie)


Czego nie widać, a jest już w grze:
-Qesty! I nawet intro na silniku gry Język
---- questy specjalne puzzlowe
--- questy główne pchające fabułę gry do przodu
--- questy poboczne od mniej ważnych NPC
-NPC - są, gadają, potrafią się obrazić i łażą z kąta w kąt

uff...takze chyba tyle...mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam Smiley
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 01.08.2015, 18:06:38 »

Szybko i bez zanudzania...nowy NPC do gry Uśmiech

Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 12.08.2015, 21:00:57 »

UI gry to zawsze ciężka sprawa....ale jeśli chodzi o wskaźnik wody, "życia" i poziom aktualnego levela...to chyba nawet wyszło Uśmiech
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 17.08.2015, 20:54:07 »

Pierwszy gameplay naszej gry

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=lW9QE5nxDcE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=lW9QE5nxDcE</a>
Zapisane

Ziomioslaw
Administrator

Reputacja: 46 Online Online

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.10
JID: ziomioslaw@jabber.org
Licencja: Copyright
Wiadomości: 7 342
Galeria Użytkownika


Cyklista Apokalipsy


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 18.08.2015, 08:02:17 »

Fajny, jestem pod wrażeniem ileście już zrobili. Szczególnie dobieranie ekwipunku do bohatera.

Czy mi się wydaje, czy bohater jest taki ociężały, lekko się chwieje (imprezka była wczoraj, co nie?Język)
Zapisane
Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 18.08.2015, 09:45:56 »

tylko z tym ekwipunkiem, to się boimy, ze będzie to dla graczy zbyt trudne do ogarnięcia Chichot niby dużo tam nie ma...ale nigdy nic nie wiadomo Chichot
Bohater chwiać się nie chwieje, ale faktycznie jest ociężały... jeszcze nie wiemy co z tym fantem zrobić Język chcieliśmy jakoś regulować jego prędkość w zależności od wybranych nóg.
Zapisane

Strony: [1] 2 3 4  Wszystkie
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 3D (Moderator: Cloud)Wątek: [GameArt] SteamQuest
Skocz do: