Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 2DWebdesign (Moderator: Hasia)Wątek: Mój pierwszy szablon na stronkę
Strony: [1] 2  Wszystkie
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Mój pierwszy szablon na stronkę  (Przeczytany 23685 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kiubus95
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 17
Galeria Użytkownika

kiubus95


Zobacz profil
« : 19.09.2014, 13:14:46 »

Witam wszystkich GIMPowiczów.
Jestem nowy w branży grafiki komputerowej, ale postanowiłem, że rozpocznę prace nad szablonem do strony WWW. Mam dla Was do oceny bardzo wstępną wersję prac (w załączniku).
Bardzo proszę o szczere opinie Uśmiech


* szaaaaaabbblooon.png (76.44 KB, 960x1000 - wyświetlony 693 razy.)
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 19.09.2014, 14:23:10 »

Przede wszystkim napis w logo strasznie wystrzępiony i nieestetyczny (wygląda jak nagłówki sprzed 10 lat). Po drugie napis poniżej (projektowanie stron...) jest zbyt blisko tego w logo. Jak na mój gust, to również napisy w menu są z byt blisko siebie. Kolorystyka nawet mi się dość podoba, chociaż chyba nieco inny odcień pomarańczowego bym wybrała do tego menu. A może jakiś bardziej żółto-złoty? W każdym razie mi te kolorki kojarzą się raczej z wojskiem lub grami niż z projektowaniem stron. Podobnie jak deseń pod nagłówkiem. Tego typu serwisy mają raczej strony wyglądające bardzo nowocześnie i schludnie.
Zapisane
kiubus95
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 17
Galeria Użytkownika

kiubus95


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 20.09.2014, 12:52:19 »