Mi się nie podoba.
Tło odstaje od rendera. ( przy ręce nie wie o jaki efekt ci chodziło)
Kiepskie rozsmarowanie.(miecz i peleryna)
Okolice prawej reki tragiczne, ze tak powiem. (chyba CM zastosowałeś, fatalnie to wyszło)
To brązowe coś w lewym górnym rogu.
Monotonne tło.
Kiepski światłocień(jeżeli w ogóle on. jest)
Źle dobrane c4d(o ile są) i tekstury.
Kolory zbytni od siebie odstają. (prześwietlone plecy i lewa ręka)
Jedyne co mi się tu podoba to głowa.
Według mnie poprzednia praca u wiele wiele lepsza.
porady:
Rozsmarowując okolice Rendera zmniejszaj krycie. (czytaj <100% krycia)
Nie prześwietlaj Sygnaturek. (nie używaj w takich ilościach białego koloru, oraz eksperymentuj się kryciami i trybami warstw)
Przeczytaj uważnie ten tut.
Klick!Przerób najnowsze tuty (czytaj Zdybka, Paula i Kuragona)
Wzoruj się na outach z tych tutów. (później wyrobisz swój styl)
Tekstury używaj głownie na tła, a nie na postacie.
C4D służące na rozświetlenie postaci rozsmaruj, aby pozbyć się twardych krawędzi
Pamiętaj o eksperymentowaniu z trybami warstw i kryciami to połowa do sukcesu.
Możesz dać na oraz warstwę z ciemnym kolorem w trybie twarde światło(krycie około 10%) w celu stonowania kolorów.
Eksperymentuj z filtrami. (nowa z widoku i "baw się" przykładowo wyostrzaniem etc.)
Nie przesadzaj z ilością efektów, C4D, Tekstur. (Nie one mają przyciągać uwagę tylko postać
Nie rób nic na siłę, jak nie masz ochoty to nie rób.
Proponuje pokazywać Stocki ułatwia to ocenę.
Życzę powodzenia .
Pzdr.
Ixiak
Ale się napisałem <--- nie czytać