Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: 1 [2]  Wszystkie
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Battle for Wesnoth 1.4  (Przeczytany 22493 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
capeone
Użytkownik

Reputacja: 13 Offline Offline

GIMP: 2.2
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 354
Galeria Użytkownika

capeone


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 03.04.2008, 17:55:04 »

ja właśnie śmigam w tą kampanie z Konradem i Lisar. Podobają mi się bardzo te animacje nowe, np powstawanie szkieletów. nowe obiekty na mapie dodają smaczku. świetne nowe portrety Uśmiech

edit

nie wiem czy zauważyliście ale jednostki osiągające APOP odnawiają sobie życie. nie muszę chyba mówić co to daje w grach survival ?!
Zapisane
James Revan
Nowicjusz

Reputacja: 2 Offline Offline

Wiadomości: 2
Galeria Użytkownika

James Revan


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 13.04.2008, 14:30:35 »

Właśnie zamieściłem na wesnoth.cba.pl informację o wypuszczeniu pierwszej poprawki do wersji 1.4 oznaczonej jako 1.4.1. Polecam zapoznanie się z tym (choć nie powiem, żeby pojawiły się jakieś większe zmiany)
Zapisane
Strony: 1 [2]  Wszystkie
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aHyde zoneHyde parkBattle for Wesnoth (Moderator: Daffy)Wątek: Battle for Wesnoth 1.4
Skocz do: