Rzeczywiście sygny b.słabe. W dwóch ostatnich mogę cie pochwalic za remki, ale nie wiem czy to jakies pocieszenie.
w 1 światło ci nie wyszło, po bokach dałeś czarne plamy i zmniejszyłeś krycie. Żeby uzyskac głębie trzeba pobawic się światłem w taki sposób by odpowiednie miejsca były ciemne/jasne, ale przy tym nie powinny psuc się kolory. Po za tym troche pusto na niej
2.Tutaj w miarę ładne wtopienie, ale puźniej już coś nie pykło. Potrafię nawet rozpoznac jakiej tekstury użyłeś, a tak nie powinno byc. Ta tekstura jest niebieska (jeżeli to ta o której myślę
) gdybyś dał na niej desaturacje to kolorem nie odstawało by tak od reszty bo była by biało czarna i zamiast zmieniac i psuc kolory reszty tylko by je wzmocniło.
Przy pracy pewnie nałożyłeś za dużo warstw w trybie pokrywania lub zrobiłeś coś innego co zwiększyło tak mocno nasycenie kolorów i kontrast. Jaskrawe kolorki nie zbyt ładnie się prezentują (choc nie zawsze).
Musisz uważac przede wszystkim na kontrast by sygna nie była tak jaskrawa. Każdą warstwę spróbuj dopasowac kolorem do rendera/stocka. Spójrz na sygnę w podpisie kolegi post wyżej. Sygna jest biało czarna, kontrast niski i wyglada super.
Twarz dziewczyny była oświetlona z lewej, więc kolega ułożył render w odpowiednim miejscu i oświetlił lewą stronę, reszta troche przyciemniona.
Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdro i zapraszam do obejrzenia moich sygn.