Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Droga do domu autorstwa mardraq
Droga do domu


Komentarz Autora:

Modele lp. Blender i Gimp
A tak na prawdę najważniejsza jest animacja, która w formacie swf nie chciała mi się załadować do galerii, dlatego link do niej TUTAJ:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/90554911/droga_wip_anim.html
Statystyki obrazu:

Autor: mardraq
Dodano: 05.08.2013, 22:04:09
Odsłon: 1224
Rozmiar: 246.26kb
Wymiary: 480 x 270

Ocena: *****
przez 4 użytkowników (zobacz oceny).

Kody dla podlinkowania obrazka


Ejos galeria @ 05.08.2013, 23:26:06
niestety kamienie wyglądają bardzo nienaturalnie
mardraq galeria @ 05.08.2013, 23:36:48
To jest wersja z płaskimi powierzchniami- etapy powstawania pokazane są w wątku: http://www.gimpuj.info/index.php/topic,56393.msg283455.html#new
Droga będzie wykorzystana w mojej "grze", robionej w Blender Game Engine. W widoku z BGE prezentuje się tak:
,

i jak dla mnie, zwolennika nie fotorealistycznej grafiki w grach jest dobrze, jednak jak znam siebie, to do finalnej wersji, jeszcze kilka zmian tekstur nastąpi Uśmiech.
Ostatnio edytowane pzez: mardraq 05.08.2013, 23:43:35
mardraq galeria @ 06.08.2013, 00:23:43
Jako, że z pokorą staram się przyjmować krytykę, przynajmniej tą konstruktywną, dokonałem lekkiej korekty koloru kamieni, które zbyt zielone były i podbiłem mapę normalnych. Oto rezultat (Edit: będzie też widoczny w mojej poprzedniej odpowiedzi):

Ostatnio edytowane pzez: mardraq 06.08.2013, 00:34:07
Ejos galeria @ 06.08.2013, 00:47:46
Nie chodzi o kolor kamieni, ale o ich wyraźny kontur i fakt że tekstura w surowej wersji była oświetona.
Ejos galeria @ 06.08.2013, 00:50:42
Kamienie wyglądają jak z dna rzeki,mokre mocno odbijające światło otoczone miękkim piachem. Poza tym są chyba z lekka za duże.
Ejos galeria @ 06.08.2013, 00:51:11
Ja się tylko staram doradzać żeby było lepiej bo cały projetk stoi na wysokim poziomie
mardraq galeria @ 06.08.2013, 11:04:09
Dziękuję za Twoją opinie. Oczywiście miałeś rację i spaprałem ustawienia jednego światła- była zbyt duża moc, co powodowało te szkliste odbłyski. Co do wielkości kamieni, za bardzo nie mogłem wiele zrobić, a jedynie zmniejszyłem szerokość drogi. Jeszcze raz dziękuję za uwagi (odpowiedzi możesz edytować, nie trzeba ich tyle wysyłać Uśmiech )
Po zmianach wygląda tak:


A tutaj link do nowej animacji:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/90554911/droga_anim_V2.html
Ostatnio edytowane pzez: mardraq 06.08.2013, 12:18:23
mardraq galeria @ 06.08.2013, 22:35:24
Jako, że obraz został już oceniony nie będę go podmieniał Uśmiech.
Za wysokie oceny bardzo dziękuję Uśmiech.
Poniżej ostateczna wersja tej wersji:


Ostatnio edytowane pzez: mardraq 06.08.2013, 22:37:56
Ejos galeria @ 07.08.2013, 11:21:48
I ta jest zdecydowanie najlepsza  laugh