Ten render jest przede wszystkim zbyt słabej jakości, więc dopasowanie kolorystyki niewiele pomoże. Poza tym, że jest słabo wycięty, to widać że ma całkiem inną ostrość i jakość niż zdjęcie do którego został wklejony. Nawet źdźbła trawy widoczne u dołu rendera nie pasują do wyglądu trawy na boisku, która w tym miejscu jest wyraźnie drobniejsza i krótko przystrzyżona, a nie taka wysoka, jak widać przy przedniej nodze i brzuchu dzika. Trzeba zwracać uwagę na takie szczegóły. No i teraz ten dzik lata w powietrzu przed płotem, a zdaje się, że miał leżeć w trawie za płotem. Ciężko będzie sprawić, aby był widoczny poprzez płot, tak jak reszta boiska.
Co do samej kolorystyki, to najprościej skorzystać z pluginu
G'MIC i filtra
Blend:
https://youtu.be/Nu-S1HmOCgETrzeba też zwrócić uwagę na źródło i kąt padania światła, aby render był oświetlony z tej samej strony, co obiekty na zdjęciu. Na Twoim przykładzie miejsce, w którym umieszczono render jest całkowicie zacienione, a wycięte obiekty są wyraźnie oświetlone. Kierunek i kąt padania światła wydaje się podobny do tego na zdjęciu boiska (dla pewności musiałabym widzieć całe zdjęcie z dzikiem przed wycięciem), ale oświetlenie jest zbyt mocne, aby pasowało do obiektów umieszczonych w zacienionej części boiska. Przyciemnić można dodając rozmyte, czarne plamy lub gradient albo cień na nowej warstwie w trybie
Pokrywania, którą trzeba umieścić powyżej rendera i zgrupować, aby działała tylko na warstwę z wklejanym obiektem.