Ok, jest kilka sposobów na robienie kafelkowanych tekstur.
Nr.1:
Podziel teksturę na 4 części w ten sposób (pomocne jest ustawienie dwóch prowadnic)
http://imgur.com/MZmvpXTZamień ich kolejność w taki sposób (dzięki czemu widać będzie dokładnie jaki efekt byłby przy kafelkowaniu)
http://imgur.com/AktNJcQNastępnie... Zabawa.
Możesz albo przesuwać rzeczy ręcznie, albo używać narzędzia klonowania.
Metoda Nr.2:
W twoim przykładzie da się wyciąć mały, łatwo powielalny kawałek
O taki (Zignorujmy kolory jako że to tylko przykład :p ):
http://imgur.com/ycAhs9KTen kawałek możesz zaznaczyć, skopiować za pomocą ctrl + c, a następnie wypełnić nim obraz. (Narzędzie wypełnienia, w opcjach zmień z "wypełnienie koloru pierwszoplanowego" na "wypełnienie desenia", a następnie wybierz "schowek". Uzyska to taki efekt:
http://imgur.com/OWkpug5Jak widać... tekstura ponownie się nie kafelkuje. By to naprawić, należy stworzyć nowy obraz, którego wielkość dzieli się przez wielkość twojego kawałka, tak o:
http://imgur.com/sEt5qrlPo tym kroku powinieneś być w stanie przeskalować teksturę do poprawnego rozmiaru, i powinna ona się kafelkować. Niestety by uniknąć skalowania, takie tekstury zazwyczaj robi się od razu na odpowiednim rozmiarze.
Szczerze, biorąc pod uwagę że to dość prosta tekstura, zapewne najłatwiejszą metodą było by zrobienie od nowa, na odpowiednich rozmiarach. Poprzednie 2 metody dalej są przydatne, jeśli chce się robić tekstury przykładowo z zdjęć, tak na przyszłość.