Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Biała obwódka wokół rendera  (Przeczytany 2890 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
NeutroNShivA
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Galeria Użytkownika

NeutroNShivA

« : 16.06.2014, 18:12:25 »

Witam wszystkich.
Próbowałem zrobić sobie render, ale jakim sposobem bym nie próbował, wychodzi mi taka denerwująca biała kreska wokół postaci.
LINK do obrazka przedstawiającego problem: http://i.imgur.com/paPD1mX.jpg (dałem render na pulpit żeby było wyraźnie widać)
Proszę o poradę, jak pozbyć sie tej białej obwódki, albo wręcz jak nie dopuścić do jej powstania.
Chcę zaznaczyć, że jestem totalnym "noobem" więc nie znam się na fachowych trickach.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

PS: bardzo mi zależy żeby się nauczyć jakiejś metody, bo w przyszłości byćmoże będę sobie robił więcej takich renderów, i chcę aby były poprawne  Mrugnięcie
« Ostatnia zmiana: 16.06.2014, 20:43:00 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Galeria Użytkownika

« Odpowiedz #1 : 16.06.2014, 18:17:26 »

Kliknij PPM na warstwę z renderem i wybierz: Kanał alfa na zaznaczenie. Następnie odwróć zaznaczenie, powiększ je o 1px i zmień biały kolor w przezroczystość: Kolory -> Zmiana koloru na alfę. Jeśli zostanie jeszcze odrobina białego, to można zmiękczyć zaznaczenie o jakieś 2-3 px i ponownie zmienić biały kolor w przezroczystość.
NeutroNShivA
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Galeria Użytkownika

NeutroNShivA

« Odpowiedz #2 : 16.06.2014, 20:04:33 »

Dziękuję!
Świetna i pomocna odpowiedź, nauczyłem się nowych rzeczy.
Efekt jaki uzyskałem nadal jest daleki od ideału, ale jest mu już zdecydowanie bliższy*.