Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aHyde zoneArchiwum[Archiwum] Pomocna dłoń - GIMPWątek: [ROZ] Jak odzyskać kolory po desaturacji w fotomontażu?
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Jak odzyskać kolory po desaturacji w fotomontażu?  (Przeczytany 3282 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Rick
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Galeria Użytkownika

Rick

« : 17.02.2013, 20:46:00 »

Witam!
jestem początkującym użytkownikiem GIMP-a (od wczoraj) i chciałem zrobić dziś fotomontaż polegający na zamianie twarzy.W 90 % mi się udało ponieważ nie mogłem na samym końcu odzyskać kolorów i zdjęcie pozostało czarno-białe.Cyba jest jakiś sposób żeby odzyskać kolory tzn. żeby fotomontaż był kolorowy.Czytałem i szukałem po necie całe popołudnie  Smutny ale niestety nic nie znalazłem ,tak więc jesteście moją ostatnią deską ratunku.Z góry dziękuję za porady i pozdrawiam wszyskich.

//bea: poprawiłam tytuł
« Ostatnia zmiana: 28.02.2013, 02:31:26 wysłane przez bea » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Galeria Użytkownika

« Odpowiedz #1 : 18.02.2013, 05:36:56 »