Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 2DSygnatury (Moderatorzy: Cloud, Hasia)Wątek: Sygnatury Kamikaze - proszę o oceny i krytykę
Strony: 1 2 [Wszystkie]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Sygnatury Kamikaze - proszę o oceny i krytykę  (Przeczytany 7759 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kamikaze101
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Galeria Użytkownika

kamikaze101

« : 23.06.2012, 19:16:21 »

Witajcie. Jestem początkującym użytkownikiem GIMPa. Postanowiłem stworzyć ten temat aby pokazać wam swoje prace i dowiedzieć się co robię dobrze, a co źle w swoich pracach. Nie wiem czemu, ale podobają mi się same rendery jako sygnaturki (zapodam tam niżej kilka) Jakie jest wasze zdanie nt. takiego typu 'sygnatur'? Niektóre produkcje są dużych rozmiarów, ponieważ na początku użytkowania GIMPa nie miałem pojęcia jakich powinny one być. (Wiem, wielu osobom to nie będzie odpowiadać, ale co poradzę? xD) Jestem samoukiem, z tutków korzystałem może z 2-3 razy. Z czasem przyswoiłem sobie niektóre metody.Proszę o oceny, krytykę i porady. Chichot

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.

No i moja najukochańsza. Nie zważam na krytykę w jej strone <3 xD

24.
« Ostatnia zmiana: 23.06.2012, 20:48:43 wysłane przez kamikaze101 » Zapisane
klecior
Użytkownik

GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Galeria Użytkownika

« Odpowiedz #1 : 23.06.2012, 21:59:57 »

Ocenie tylko nie które bo nie chce stworzyć ściany tekstu (czytaj* jestem leniwy).

1 i 2: Rendery nie są w ogóle wklejone, jak dla mnie unikaj tego, kiedy w nr 1 nie jest to aż tak rażące, to w nr2 to po prostu odrzuca.