Witam,
chciałbym na teksturę drewna nałożyć kilka przedmiotów, żeby wyglądało to jak najmożliwiej realistycznie. Wyszedł mi taki efekt (dwie wersje):
http://densetsu.webatu.com/images/inne/layout5.png,
http://densetsu.webatu.com/images/inne/layout4.png.
Niestety, jak widać, na obydwu wersjach przedmioty nieco lewitują (położenie paszportu jest nieważne, wiem, że jest nieco inaczej usadowiony na obydwu obrazkach). W jednej wersji próbowałem to załatwić rozmyciem, wtopić podobnie jak render na sygnaturkach, ale jak widać do takich obrazków to się zupełnie nie nadaje, daje tylko efekt rozmazania całości. Myślę, że to już podchodzi pod fotomanipulację, na której ja się wcale nie znam. Dlatego bardzo proszę o pomoc, jakieś wskazówki, w miarę jasno opisane, bo jestem początkujący, jak polepszyć efekt pracy, sprawić by wszystko wyglądało realistycznie i przedmioty nie lewitowały. Dodam tylko, że praca składa się z 3 (a także w drugiej wersji 5 - rozmycia Gaussa) warstw - paszport, książka i drewno, ale mam zamiar dołożyć jeszcze kilka elementów. Mogę dać ew. .xcf. Bardzo proszę o pomoc.
PS. Efekt pożądany podobny do
tego. Jednak tu przedmioty (bez obrazy) też wyglądają na nieco lewitujące, choć dużo lepiej niż u mnie.