Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 2DWebdesign (Moderator: Hasia)Wątek: Mój LAY (dawna parca)
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Mój LAY (dawna parca)  (Przeczytany 1659 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Trey
Gość
« : 30.03.2009, 12:25:23 »

Siema Mrugnięcie.
Dawno nie bawiłem się LAYami ale to moja praca sprzed 2-3 miesięcy Uśmiech 2:
http://s5.tinypic.com/2bw21h.jpg
Nie jest ona bardzo ciekawa ale o komentarze prosiłbym Uśmiech 2.
PS.Czcionka wiem że za duża Uśmiech
Syriusz
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-NC-BY-SA
Galeria Użytkownika

Nie jestem grafikiem więc troche wyrozumiałości

« Odpowiedz #1 : 13.04.2009, 17:14:35 »

Strona wykonana dość staranie ale trochę jak dla mnie się zlewa przez ujednolicony kolor. Stronkę jak bym miał ocenić to dał bym  4+/5 (+ za baner) 

Gutez
Użytkownik

Reputacja: -2 Offline Offline

GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Galeria Użytkownika

A noob you are

« Odpowiedz #2 : 13.04.2009, 17:17:29 »

Mało własnego wkładu, większość to pędzle, ale umiejętne ich wykorzystanie to też dobry znak, nie wiem po co w tle jest księżyc... Język 3.5/5
swistaku
Gość
« Odpowiedz #3 : 13.04.2009, 21:00:58 »

Czcionka - jak sam zauważyłeś za duża, to jedno, ponadto nie pasuje do tematu strony. Nie wygładza się też czcionek w newsach itp, gdyż tam nigdy nie będzie wygładzona. Najlepszy rozmiar czcionki do newsów to 11px, mniejsza 10px nadaje sie do stopki itp.