Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Ocenicie  (Przeczytany 4045 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Syriusz
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-NC-BY-SA
Galeria Użytkownika

Nie jestem grafikiem więc troche wyrozumiałości

« : 11.02.2009, 23:08:34 »

Co do strony jest to na razie jedynie projekt więc dużo się jeszcze zmieni

Minusy strony które zmienię w najbliższym czasie:
 Orange Point Strona ładuje się zbyt długo na wolnych łączach
 Orange Point Jest źle sformułowany kod stylu zawarty w plikach html a nie css
 Orange Point I trochę mi nie pasują buttony do całej reszty [kolorystycznie]

Jeżeli znajdziecie jakieś błędy lub coś uznacie że powinno być zmienione to proszę piszcie.

Nose4s
√ ι ק

Reputacja: 6 Offline Offline

JID: moses@jabster.pl
Licencja: Copyright
Galeria Użytkownika

Troll magister dyplomowany ;)

« Odpowiedz #1 : 11.02.2009, 23:21:13 »

co to za czcionki...człowieku litości...wywal to i daj jakieś normalne...

Syriusz
Użytkownik

Galeria Użytkownika

« Odpowiedz #2 : 11.02.2009, 23:24:41 »

A buton i stopka może zostać z taką czcionką czy też powinienem zmienić ?? Bo ogólnie jak na stronę traktującą poniekąd o grafice to nawet estetycznie się prezentuje z tym że trochę chyba po oczach daje.

KrzychuZ
Użytkownik

Reputacja: 5 Offline Offline

Galeria Użytkownika

« Odpowiedz #3 : 12.02.2009, 12:43:35 »

OMG Przesadziłeś z tą czcionką.
No i czemu nie ma Doctype itd.? Przypuszczam że HTML'a to się w szkole uczyłeś. No i polecam naprawić błędy. http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.kolomisyjne.cba.pl%2Finnastrona%2Fomnie.html&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

EDIT:

OMG OMG czemu stosujesz z-index'y zamiast background-image ?? No i ten div z treścią ma stałą wysokość, a co zrobisz jeśli tekstu będzie więcej ??