Wraithulek
Użytkownik
Reputacja: 2
Licencja: CC-NC-BY-SA
Pffr.
|
 |
« : 15.12.2008, 16:13:19 » |
|
Dopiero co zainstalowałem Linux'a Ubuntu 8.10 przed instalacją wybrałem język polski i dalej GIMP jest po Angielsku ;( Czy można go jakoś spolszczyć? Jak ktoś ma polskiego GIMP'a 2.6 to może ktoś wrzucić jakieś biblioteki czy coś co jest odpowiedzialne za język. Proszę o jakieś porady albo wrzucenie plików i wytłumaczenie gdzie to wrzucić gdyż w Linux'ie jestem zielony.
Pozdrawiam Wraith
|
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 16.12.2008, 20:53:24 wysłane przez WraithxD »
|
|
W budowie.
|
|
|
Nose4s
√ ι ק
Reputacja: 6
JID: moses@jabster.pl
Licencja: Copyright
Troll magister dyplomowany ;)
|
 |
« Odpowiedz #1 : 15.12.2008, 16:24:03 » |
|
raz że już był taki temat...dwa że każda wersja gimpa ma język polski w grany i trzeba jakoś wybrać(nie pamiętam już jak...)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wraithulek
Użytkownik
Pffr.
|
 |
« Odpowiedz #2 : 15.12.2008, 16:26:40 » |
|
Nie mogę nigdzie tego znaleźć. Może ktoś powiedzieć gdzie to można znaleźć?
|
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 15.12.2008, 17:00:31 wysłane przez WraithxD »
|
|
W budowie.
|
|
|
|
Sparrow
Gość
|
 |
« Odpowiedz #3 : 15.12.2008, 17:11:17 » |
|
No ludzie  język do gimpa nie ustawia się w gimpie tylko w bibliotekach GTK Włączasz gtk i masz bodajże 2 opcje język bibliotek i język programu tu i tu dajesz polski i gra gitara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wraithulek
Użytkownik
Pffr.
|
 |
« Odpowiedz #4 : 15.12.2008, 17:14:50 » |
|
A gdzie znajdę to GTK? Sorry że to pewnie proste pytanie ale w Linux'ie zielony
|
|
|
|
|
|
W budowie.
|
|
|
|
|
Wraithulek
Użytkownik
Pffr.
|
 |
« Odpowiedz #6 : 15.12.2008, 17:18:50 » |
|
Ale wyraźnie w poście napisałem ze to jest Linux... A GIMP był razem z Linuxem Ubuntu 8.10 ...
|
|
|
|
|
|
W budowie.
|
|
|
|
Sparrow
Gość
|
 |
« Odpowiedz #7 : 15.12.2008, 17:21:41 » |
|