Pewnie sam już doszedłeś jak to zrobić, bo to prościzna:P Ale mimo upływu czasu odpiszę i pokażę przykład.
Tworzymy np. trzy warstwy (mogą być też dwie) z neonem, jedna "zgaszona", druga "normalna" i ewentualnie trzecia "prześwietlona".
przykładowe ułożenie warstw razem z czasami (na dole pierwsza, animacja leci w górę, więc czytaj od dołu;) ):
1000ms - sekunda
Tu otrzymaliśmy przykładowy efekt zepsutego neonu.
normalna(3000ms)
zgaszona(200ms)
normalna(500ms)
zgaszona(1000ms)
Niżej otrzymaliśmy przykładowy efekt prześwietlania.
normalna(1500ms)
prześwietlona(200ms)
normalna(100ms)
prześwietlona(100ms)
normalna(3000ms)Animacja powtarza się w kółko.
Można zrobić prostszą, po prostu gaszenie się neonu jedynie trzy czy cztery razy, animacja będzie zajmowała mniej miejsca i będzie prostsza do zrobienia.
Tu przykład takiego mrygającego neonu, należy przeczekać jedną pętlę (żeby się załadowała animacja) i dopiero oglądać
(link, bo troszkę zajmuje):
http://johny.toster.org/rozne/dla/gimpuj/neon.gifTu wybajerzona wersja z dodatkiem przesuwającej się mgły, troszke to wygląda na burzę z piorunami, nie chciałem żeby tak wyszło, no ale zrobiłem i zamieszczam.
http://johny.toster.org/rozne/dla/gimpuj/neonchmury.gifTo chyba przez to, że dałem płynne przejście w ciemność, powinno być bardziej ostre, jak w neonie. No i częstsze, neon częściej mryga tak, że gaśnie, a nie tylko przygasa jak u mnie.