Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Prosta opcja do wycinania kadru ze zdjęcia  (Przeczytany 1123 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Mint
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 7
Galeria Użytkownika

Mint


Zobacz profil
« : 31.07.2023, 15:19:44 »

Dzień dobry,
Nie jestem znawcą grafiki i nie znam PhotoShopa.
Potrzebna jest mi porada.
W jakim programie graficznym po wczytaniu zdjęcia, znajduje się opcja taka jak:

1. Wybieram opcję "Wytnij Kadr ze zdjęcia".
2. Wybieram parametry kadru, rozdzielczość "1920x1080" i proporcje 16:9 z różnych innych proponowanych rozdzielczości i proporcji.
3. Przymierzam prostokąt z tym kadrem na zdjęciu w miejscu, które mnie interesuje.
4. Klikam i mam wycięty obraz z takim kadrem jaki chciałem uzyskać.
5. Całość czynności, żeby trwała np. 5-10 sekund.

Standardowo aby w Gimpie osiągnąć efekt wyciętego kadru ze zdjęcia to trzeba zrobić po kolei dużo czasochłonnych czynności.
Czy może ktoś zna taki sposób na zasadzie, wybrać, zaznaczyć, zatwierdzić i jest zrobione?
Proszę o pomoc.
Dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Mint
« Ostatnia zmiana: 01.08.2023, 08:38:55 wysłane przez Mint » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 31.07.2023, 16:12:48 »