Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aOgólne dyskusjePomocna dłońInkscape - pomocWątek: [ROZ] Zrównanie szerokości różnych napisów w kolumnie
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Zrównanie szerokości różnych napisów w kolumnie  (Przeczytany 10192 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Colorful
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

GIMP: 2.10
Licencja: Copyright
Wiadomości: 114
Galeria Użytkownika

Colorful


Zobacz profil
« : 31.10.2019, 16:44:28 »

Jestem początkujący w Inkscape.
Istnieje możliwość zrobienia takiego napisu jak w załączniku ? Napis został zrobiony w Gimpie, ale na dłuższą metę jest to bardzo niewygodne. Chciałym aby program automatycznie dostosowywał wielkość słów miedzy prawa a lewa krawędzia


* GIMP GIMPUJ.PNG (11.34 KB, 558x344 - wyświetlony 541 razy.)
« Ostatnia zmiana: 09.03.2022, 07:30:21 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 399
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 31.10.2019, 17:34:56 »

Hmm, ale w jaki sposób ten napis jest z góry na dół? Chyba chodzi Ci o to, że w kolumnie różne napisy mają zajmować jednakową szerokość? Jeśli tak, to nie przypominam sobie takiej opcji (musiałabym jeszcze sprawdzić), ale w Inku można bardzo łatwo dostosować wielkość napisów. Wystarczy wszystkie napisy w kolumnie zaznaczyć i odpowiednio przeskalować. Tylko oczywiście każdy napis musi być osobnym obiektem.

@Edycja: