Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aOgólne dyskusjePomocna dłońGIMP - pomoc (Moderator: be@)Wątek: [ROZ] Zmiana tekstu w animowanym Gifie
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Zmiana tekstu w animowanym Gifie  (Przeczytany 3447 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
tomas91
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 6
Galeria Użytkownika

tomas91


Zobacz profil
« : 29.11.2016, 18:51:11 »

Witam,

Mam sobie animowany gif jak ten http://www.blasty.pl/upload/images/gif/2016/11/tak-wyglada-zycie-na-studiach_2016-11-29_14-23-55.gif i potrzebuje zmienić jego napis.

Jestem początkujący w GIMpie dlatego prośba o szczegóły jak mam to zrobić. Na razie udało mi się otworzyć gifa w gimpie, ale szczerze pomimo kilkudziesieciu minut i szukania w google nikt nie podaje informacji jak można to zrobić, zaczynam zastanawiać się czy to jest możliwe ?

Chodzi mi o nawet zasłonięcie tekstu kawałkiem innej warstwy i na tej warstwie dodanie innego tekstu.

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam,
Tomek

//be@: Proszę podawać odnośniki bezpośrednio do obrazka, nie do strony na której się znajduje. Poprawiłam
« Ostatnia zmiana: 20.12.2016, 18:36:38 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 29.11.2016, 18:56:41 »

A dlaczego w takim dziwnym dziale? Przenoszę

Wystarczy dodać nową, przezroczystą warstwę, zaznaczyć na niej napis zaznaczeniem prostokątnym i wypełnić czarnym kolorem. Następnie dodać w tym miejscu swój tekst, połączyć warstwę tekstową z czarnym prostokątem i nałożyć na wszystkie warstwy/klatki animacji za pomocą skryptu Overlay background. Nakładana warstwa musi się znajdować na samym dole stosu warstw
Zapisane
tomas91
Nowicjusz