Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aTutorialePropozycje i prośby o tutorialeProśby o tutoriale (Moderator: davlasq)Wątek: [ROZ]Jak wyciąć element ze zdjęcia i dodać w tym wyciętym miejscu swoje ...
Strony: [1] 2  Wszystkie
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ]Jak wyciąć element ze zdjęcia i dodać w tym wyciętym miejscu swoje ...  (Przeczytany 23989 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Borko95
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 10
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« : 01.01.2015, 19:33:27 »

Jak w temacie, potrzebuje pomocy by ktoś mi to wytłumaczył jak wyciąć coś ze zdjęcia i wkleić w miejsce po tym wyciętym elemencie swoje wybrane foto. Z tutoriali znalezionych w internetach nie potrafię tego ogarnąć, a do tego jestem nowicjuszem w obsłudze gimpa i nie ogarniam za dobrze.
« Ostatnia zmiana: 01.01.2015, 22:46:04 wysłane przez Borko95 » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 01.01.2015, 19:39:59 »

W dziale Pomocna dłoń -> GIMP było już o tym wielokrotnie. Sposób wycięcia elementu zależy od samego zdjęcia, a konkretnie od tego, czy element znajduje się na jednolitym tle, czy na wielobarwnym, czy tło kontrastuje z wycinanym elementem czy raczej się z nim zlewa itp., itd. Dlatego najlepiej abyś zapodał to zdjęcie. Wtedy można będzie dobrać odpowiednią metodę.
Zapisane
Borko95
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 10
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 01.01.2015, 20:02:41 »

To oryginał: http://goodkid.pl/wp-content/uploads/2014/04/Ten-Typ-Mes-Trzeba-by%C5%82o-zosta%C4%87-dresiarzem.jpg