Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Wybuch obiektu w pył  (Przeczytany 1510 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Brychu M3
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« : 21.12.2014, 13:42:19 »

Witam. Nie znam się zbyt na animacjach, dlatego proszę o pomoc. Myślę, że, jeśli ktoś napisze taki tutorial to będzie jeden z lepszych. Sam też oczywiście postaram się to zrobić, ale może nie muszę się męczyć, skoro ktoś się może na tym znać. Do sedna.

Mój obiekt (powiedzmy koło) ma wybuchnąć, ale nie płomieniami, a w biały pył, dym, który częściowo (z krawędzi) "poleci" kawałek dalej a częściowo (ze środka) tylko delikatnie się przesunie i zniknie.

Chyba w Simsach logo im tak "wybuchało". Nie pamiętam dobrze, bo żona grała, nie ja.

Jak mi nikt nie pomoże, to sam sobie poradzę i napiszę tutka jak to wykonać, ale, że jestem delikatnym leniem z mocno ograniczonym czasem, staram się iść na łatwiznę ; ]
« Ostatnia zmiana: 21.12.2014, 14:13:49 wysłane przez davlasq » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 22.12.2014, 16:20:52 »

Jakbyś chociaż pokazał taką przykładową animację, to można by ew. coś kombinować, a tak, to nie bardzo wiem jak to ma właściwie wyglądać. Być może przydatny będzie filtr: Szum -> Rozrzucenie z innymi ustawieniami na kolejnych warstwach plus rozmycie, a do zanikania najlepiej zastosować maskę warstwy.
Zapisane
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aTutorialePropozycje i prośby o tutorialeProśby o tutoriale (Moderator: davlasq)Wątek: Wybuch obiektu w pył
Skocz do: