Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Jak wyciąć obiekt i wstawić go na tło  (Przeczytany 5687 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raventes
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 1.*
Licencja: Copyright
Wiadomości: 5
Galeria Użytkownika

raventes


Zobacz profil
« : 30.11.2014, 19:22:53 »

Witam wszystkich.

Chciałem Was spytać o jedną rzecz. Zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem w użytkowaniu GIMPa więc proszę o wyrozumiałość. Mianowicie mam takie oto zdjęcie przykładowe:



I teraz mam 2 pytanie i prosiłbym Was o pomoc.

1. Jak wyciąć z tego zdjęcia same drzewo?
2. Jak wycięte już drzewo nałożyć na czarne tło tak, aby było widoczne tylko drzewo na czarnym tle?
« Ostatnia zmiana: 12.12.2014, 10:34:47 wysłane przez be@ » Zapisane
Hasia
Moderator globalny

Reputacja: 39 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.10
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 495
Galeria Użytkownika


Czasami nie jestem sobą


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 30.11.2014, 20:24:06 »