Dodaje link do skończonej animacji gdyby ktoś był ciekaw
http://www.mediafire.com/view/61xvpd1o4j0gtjt/Kiss_animation.gifW opisie pracy na dA znajdziecie link do pobrania plików SVG z klatkami animacji. Pliki są spakowane bo nie dałem rady pracować w jednym SVG (29 różnych klatek to za dużo jak na jeden plik)
Klatki robiłem tak że tło jest stałe czyli stanowi warstwę która zawsze jest widoczna - natomiast warstwy z klatkami zawierają tylko postaci - dzięki czemu SVG ważą mniej i pracuje się wygodniej (ale to pojecie względne).
Próbowałem robić tak jak pisałem powyżej tzn. wstawiać klatki pośrednie z różnym rozmyciem. Skutek jest taki - jak ktoś chciałby robić animację w której nie wam na ostrości i płynności tylko chcecie zrobić coś jakby w "slow motion" lub chcecie osiągnąć efekt jak w filmach podczas spowolnionej retrospekcji to, to może się sprawdzić trzeba. Ciekawe efekty można by uzyskać gdyby mieniać czasy tych klatek pośredniczących na czasy krótsze niż tych klatek podstawowych i zalecałbym by te czasy klatek pośredniczących wynosiły 1/i *czas klatki podstawowej gdzie "i" to ilość klatek pośredniczących.
Co do animacji użyłem tam czasu wyświetlania klatki 50ms (20FPS/s). Animacje co prawda da się oglądnąć w 60FPS/s ale nie zalecam - bo będzie to za szybko - choć muszę przyznać że sam się zaskoczyłem jak bardzo to wpłynęło na płynność animacji (chodzi mi tu głównie o to, że mimo iż klatki nie były super dokładnie dopasowane to ilość "szarpnięć" animacji strasznie się redukuje przy tych 60 FPS/s).
Mam nadzieje że komuś te informacje się przydadzą. Pozdrawiam.
Temat można zamknąć moim zdaniem.