Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aHyde zoneArchiwum[Archiwum] Pomocna dłoń - GIMPWątek: [ROZ] Poszycie samolotu, pancerz czołgu: tekstura.
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Poszycie samolotu, pancerz czołgu: tekstura.  (Przeczytany 4792 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tokugawa
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 4
Galeria Użytkownika

Tokugawa


Zobacz profil
« : 11.02.2014, 20:22:38 »

Witam
Jestem początkującym użytkownikiem gimpa a potrzebuję paru tekstur do moich modeli. Czy mógłby ktoś wyjaśnić mi jak mogę zrobić teksture poszycia do samolotu bądź pancerza czołgu? Próbowałem do modelu użyć znalezionej tekstury zwykłego metalu jednak niezbyt pasuje.
« Ostatnia zmiana: 23.02.2014, 17:19:35 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 12.02.2014, 06:16:35 »

A próbowałeś wpisać w grafikę Google np. tank texture? Ew. tekstury typu rusty metal czy old metal też niektóre powinny się nadać dla czołgu.
Do samolotu, to może spróbuj: painted metal texture.
Jeśli koniecznie chcesz taką teksturę wykonać samodzielnie, to przydadzą się tutoriale:
http://www.gimpuj.info/index.php/topic,24072.0.html - od pkt. B
http://www.gimpuj.info/index.php/topic,8.0.html
http://www.gimpuj.info/index.php/topic,424.0.html
http://www.gimpuj.info/index.php/topic,55394.0.html
« Ostatnia zmiana: 12.02.2014, 08:36:30 wysłane przez be@ » Zapisane
Tokugawa
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 4
Galeria Użytkownika

Tokugawa


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 12.02.2014, 17:40:28 »