Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aHyde zoneArchiwum[Archiwum] Pomocna dłoń - GIMPWątek: [ROZ] Nie można rysować za pomocą pędzla, ołówka itp.
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Nie można rysować za pomocą pędzla, ołówka itp.  (Przeczytany 33267 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
DaaJay
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 4
Galeria Użytkownika

DaaJay


Zobacz profil
« : 19.10.2013, 21:20:11 »

 Uśmiech Witam, jako że jestem zielony w gimpie postanowiłem zapytać ekspertów.Od niedawna z moim gimpem dzieje się coś dziwnego, gdy próbuję rysować nie mogę nic zrobić. Nie działa ołówek, pędzel, gumka itp. Mogę jedynie wypełniać kubełkiem albo deseniami. Pomoże ktoś?

//be@: Poprawiłam tytuł
« Ostatnia zmiana: 20.10.2013, 21:21:39 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 19.10.2013, 21:28:00 »

Trudno zgadnąć. Najlepiej gdybyś podesłał XCF i zapodał jakiegoś screena, na którym widać ustawienia tych narzędzi, obraz oraz okno warstw. Obraz masz w trybie RGB? Masz może jakieś zaznaczenie włączone? Która wersja GIMP-a?
Zapisane
DaaJay
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 4
Galeria Użytkownika

DaaJay


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 20.10.2013, 11:58:50 »

Trudno zgadnąć. Najlepiej gdybyś podesłał XCF i zapodał jakiegoś screena, na którym widać ustawienia tych narzędzi, obraz oraz okno warstw. Obraz masz w trybie RGB? Masz może jakieś zaznaczenie włączone? Która wersja GIMP-a?

Proszę, a wersja GIMPa 2.8.Próbowałem reinstalować nie pomogło. Zły Zaznaczenie chyba nie włączone.
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika