Wreszcie i nareszcie...
Nasza najnowsza gra (moja i narzeczonego) właśnie ujrzała światło dzienne! Kosztowała nas ponad 8 miesięcy ciężkiej pracy, ale ostatecznie udało się
Jako ciekawostkę podaję fakt, że gra została stworzona wyłącznie przy pomocy narzędzi Open Source: Audacity, Blender, Eclipse, Gimp, Inkscape, libGDX, Ubuntu, Universal Tween Engine i Yasc.
Teoretycznie nasza gra to zwykły sokoban, ale daliśmy sporo od siebie. Między innymi usprawnione sterowanie grą dzięki elementom AI, oczywiście kolorowa grafika 3d, oraz kilka rodzajów sterowania do wyboru:
-gest
-przyciski w jednym rogu
-przyciski w rogach
-tapnięcie do wskazania biedronce miejsca docelowego (w tym wypadku nie przesuwa po drodze boxów, to by było niebezpieczne gdyby sama przestawiała boxy po drodze:>)
-oraz poruszanie samym boxem (polecam, wygodne!)
Starałam się tak dostosować wszystkie modele, żeby miały jak najmniej vertexów i dzięki temu lepiej działały na słabszych urządzeniach. Najwięcej ma vertexów...oczywiście biedronka
to przez te czułki....
Tutaj można zobaczyć filmik
http://youtu.be/-ac8EEYM68M?hd=1 A stąd, dla chętnych, można pobrać grę
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.kivano.sokobangardenA teraz czekam na Wasze opinie
ps. szczególne podziękowania dla Skwarka, który się poświęcił i aktywnie testował wersję beta