Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Jak uzyskać efekt rombów/deltoidów ?  (Przeczytany 3869 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
TheMichu
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 2
Galeria Użytkownika

TheMichu


Zobacz profil
« : 04.07.2012, 14:38:21 »

Witam !
Jestem tutaj nowy i na sam początek chciałem przeprosić gdybym wstawił temat do złego działu.

Mam do was pytanie, otóż spodobała mi się pewna fototapeta (link podam później) i chciałbym mieć taką na swojej ścianie. Więc moje pytanie brzmi jak zrobić taki efekt rombów/deltoidów które mają różne kolory i są nakładane na siebie tworząc nowe kolory, i jak uzyskać podobne kolory. Wygląda to tak: http://pracowniapurple.files.wordpress.com/2012/03/sypialnia1.jpg
Prosiłbym o tutka który będzie prosty jak budowa cepa Chichot ponieważ jestem początkujący i za bardzo nie znam się na malowaniu, a szczególnie w gimpie Chichot  

Dzięki za wszystkie odpowiedzi których mi udzielicie Uśmiech
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 04.07.2012, 15:00:51 »

Są to różnokolorowe, różnej szerokości i przebiegające w różnych kierunkach pasy umieszczone na kilku warstwach w różnych trybach, np. warstwa 1: tryb Zwykły, paski ukośne żółte i niebieskie, warstwa 2: tryb Mnożenie, paski poziome różowe i fioletowe, warstwa 3: tryb Pokrywanie, paski pionowe zielone, żółte i pomarańczowe itd. itp. Jak zrobić same paski masz opisane tutaj: http://www.gimpuj.info/index.php/topic,56904.0.html. W załączniku poglądowy xcf.

* Bez nazwy.xcf.bz2 (148.64 KB - pobrany 109 razy.)
« Ostatnia zmiana: 04.07.2012, 15:33:23 wysłane przez bea » Zapisane
TheMichu
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 2
Galeria Użytkownika