Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Ankieta
Pytanie: "obramowanie" skóry grubej
brak - 1 (25%)
lekkie - 1 (25%)
dość znaczące - 2 (50%)
Głosów w sumie: 4

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: 3d by mardraq  (Przeczytany 199464 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #84 : 25.03.2013, 18:04:54 »

Dzięki Uśmiech
Chyba przegiąłem z żółcią w blenderowym rampie, ale przyjmuję, że jest to jedna z wielu wersji, które muszę zrobić dla Enidust.

Osoby, które są ciekawe jak można w prosty sposób, przy pomocy Blendera, zapętlić cykl obrazkowy zapraszam do przejrzenia mojego poradnika na troman.pl:
http://troman.pl/news/tworzenie-w-blenderze-i-gimpie-animowanych-tekstur_ID54,
gdzie można pobrać plik Blendera z przygotowanym modelem ogniska (bardzo lp) i teksturą, który to model można wykorzystać we własnej grze zrobionej w Blenderze.
« Ostatnia zmiana: 25.03.2013, 18:51:39 wysłane przez mardraq » Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #85 : 06.06.2013, 13:46:05 »

Przygotowałem model hp mojej "pięknej" główki z myślą o stworzeniu postaci lp z własną twarzą.



Mam do Was prośbę o wybranie, z jakiego obszaru tematycznego mam zrobić postać- ankieta powyżej Uśmiech
« Ostatnia zmiana: 06.06.2013, 17:33:11 wysłane przez mardraq » Zapisane
Gacko
Emeryt

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 635
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #86 : 08.06.2013, 21:57:24 »

Widzę, że nie ja jeden wybrałem tę tematykę. Ciekaw jestem jak to rozwiniesz Uśmiech

A sama główka git, chociaż przyznam szczerze, że wypadłem trochę z 3D by móc krytykować i ewentualnie podpowiadać na jakieś buble. Tak czy siak, powodzenia w dalszym rzeźbieniu Chichot
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #87 : 09.06.2013, 23:11:45 »

Temat mam na czasie. Właśnie kończę czytać (po raz drugi) trylogię Gibsona: "Neuromancer", "Graf Zero" i "Mona Liza Turbo" (jestem na 103 stronie ostatniego tomu). Sama przyjemność Uśmiech
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #88 : 11.06.2013, 22:50:38 »

Po przygodzie z własna głową, czas na powrót do  prac nad lokacją. Coś na wesoło- bardzo pokraczny chód postaci (animacja chodu będzie wymagała wiele pracy). W tej wprawce chodziło mi o wniesienie do gry w BGE, elementów sterowanego poruszania się postaci (Edycja: kliknięcie na obrazek przenosi do animacji na vimeo):
 




Jeżeli znacie jakieś fajne tutoriale odnośnie ustawienia postaci w świecie i zasad sterowania nią i jej animacjami, to proszę, podeślijcie linka.
« Ostatnia zmiana: 12.06.2013, 14:36:28 wysłane przez mardraq » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #89 : 11.06.2013, 23:12:04 »

Fajny Duży uśmiech Wygląda jakby ślizgał się po lodzie a chwilami unosi się w powietrzu. Też bym chciała tak zfruwać z górki jak ten ludek Uśmiech
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #90 : 11.06.2013, 23:16:16 »

Dzięki Uśmiech.
Muszę podszkolić się w fizyce zamontowanej w BGE, aby zlikwidować efekt ślizgania się- jest tam tyle parametrów, których jeszcze nie ogarnąłem, ale wkrótce ogarnę Uśmiech .
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #91 : 14.06.2013, 14:47:00 »

Wprowadziłem prostą kamerę i dodałem trochę elementów wystroju:

Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 401
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #92 : 15.06.2013, 00:08:41 »

Widzę, że ludek nauczył się lepiej chodzić i już się tak nie ślizga Uśmiech
Na niebie widać połączenie tekstury a morze ma bardzo nienaturalny kolor ale to pewnie dlatego, że lokacja jest na razie tylko testowa.
« Ostatnia zmiana: 15.06.2013, 08:04:56 wysłane przez bea » Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #93 : 15.06.2013, 00:16:32 »

Ludkowi się już trochę nóżki naprawiły Uśmiech
Tekstura nieba jest tylko chwilowo taka- w przyszłości będzie moja własna.
A tekstura morza robiona na szybko- będzie inna.
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #94 : 15.06.2013, 08:01:14 »

Oczekując na poprawioną teksturę morza, może komuś się przyda moja własna (od początku do końca ) tekstura skał. Tu mała rozdzielczość na licencji CC BY-NC 3.0:



Układ tekstury standardowy: diff (robiona w Gimpie), spec (robiona w gimpie), nm (wypalana w Blenderze lub xNormal i kompilowana w Gimpie).
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #95 : 15.06.2013, 22:53:59 »

Sam ocean w Blender Game Engine wygląda tak (kliknij, aby zobaczyć film):



A tu układ tekstur (na pokazie nie zaznaczyłem, ale tekstury maski i nm sa animowane Uśmiech  )

Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #96 : 20.06.2013, 15:48:03 »

Pierwsza informacja- 30 czerwca zamykam ankietę Uśmiech

Druga- na troman.pl zamieściłem 1 część poradnika o tworzeniu terenu. Część ta poświęcona jest darmowej wersji programu L3DT:

Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #97 : 23.06.2013, 18:35:43 »

Druga część poradnika jest już na stronie troman.pl (kliknij obrazek, aby przeczytać):

Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 3D (Moderator: Cloud)Wątek: 3d by mardraq
Skocz do: