Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: LoboTomia Gallery.  (Przeczytany 1155 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
LoboTomia
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 4
Galeria Użytkownika

LoboTomia


Zobacz profil
« : 09.04.2011, 16:16:25 »

Na wstępie poinformuję że są to pierwsze prace w GIMPie i jestem początkującym grafikiem. Oczywiście mam zamiar się rozwijać i obiektywne komentarze i pomoce są mile widziane.

1.

2.

3.

4.
Zapisane
Simon1995
Użytkownik

Reputacja: 14 Offline Offline

GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 719
Galeria Użytkownika


Unstoppable


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 09.04.2011, 17:53:55 »

Już wszystkie prace w galerii takie same. Klepiecie bezmyślnie te beznadziejne tutki, nawet jak się mówi, żeby ich nie robić, bo są denne...
« Ostatnia zmiana: 09.04.2011, 18:05:29 wysłane przez caje » Zapisane

ShadowMasti
Użytkownik

Reputacja: 5 Offline Offline

GIMP: 1.*
Licencja: Copyright
Wiadomości: 50
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 09.04.2011, 18:38:25 »

Aloha, Masti jestem.
Zacznę od rzeczy najprostszych, bo i łatwo się w nich poprawić, i najmniej im słów poświęcić trzeba, prosiłbym więc o uwagę - przynajmniej przez pierwsze dwa akapity.

Napisy: