Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Sygnaturki Dejly.  (Przeczytany 1286 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Dejly
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 8
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« : 24.02.2009, 16:53:22 »

Dobrze, ostrzegam. Jeżeli nie chcecie dostać zawału przy oglądaniu, proszę zabezpieczyć się w Atenolol.

Jestem taka w miarę początkująca, w sumie z Gimpiakiem bawię się już od 2 lat, ale tak bez postępów, więc uznajmy mnie za całkowitego nowicjusza.
Na razie dam dwie sygny robione dzisiaj - starsze nie nadają się do opublikowania Uśmiech 2
(Te zresztą też.)


Yawn. Ile ja to robiłam ._.

Ta, wiem. Straszna.

Bardzo straszne? Jak się da przy tym crapie, to możecie spróbować komentować łagodnie. Chociaż jak ja bym miała przed nosem taki badziew, to bym się nie mogła oprzeć aby skrytykować x3
Ale mimo to proszę zachować łagodność, taa.
 
Zapisane
KrzychuZ
Użytkownik

Reputacja: 5 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 259
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 24.02.2009, 17:01:43 »

Druga bardzo fajna, ale pierwsza jakoś do gustu mi nie przypadła. Język
Zapisane

Semrech
Użytkownik

Reputacja: -2 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.4
Licencja: Copyright
Wiadomości: 196
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 24.02.2009, 17:28:29 »

2 lata  Co? na takie rezultaty  Język
Sorki za szczerość, ale pierwsza praca jest zjechana. Za duży chaos. Słaba ramka. Nie wiem za bardzo co jest w tle. Napis po 30 sekundach zauważyłem.
Druga praca- tu już lepiej. Tło może być. Napis taki sobie. Praca taka spokojna (ja za takimi nie przepadam). Render taki jakby rozmazany troszkę był.
Ćwicz i czytaj tutki Uśmiech
Zapisane

Dejly
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline