Dzięki że o to zapytałeś
Otóż silnik gry to Unity zdaje się że tutaj nie powinno być żadnych problemów.
Modele tworzę oraz teksturuję w Blenderze i w tym sęk!
Sposób w jaki ja teksturuje jest taki :
https://www.youtube.com/watch?v=P-mC7SVuGSE i problem tutaj jest największy po skończonym teksturowaniu gdy klikam bake to te tekstury trochę się zamazują i tracą na jakości.Do tej pory miałem system 32 bitowy oraz stary sytem Windows XP teraz od tygodnia mam 64 i Windows 7 wiec idę właśnie coś teksturować może się coś pozmienia.Tutaj daje link z moim dworem drewnianym możesz zobaczyć jak ja to wykonałem:
https://www.dropbox.com/s/qpjq04nh1jllooh/dw%C3%B3r%20drewniany.unitypackage?dl=0 (jeśli posiadasz Unity 3D)
A tutaj mój najlepszy model graficznie(teksturowo) który wykonałem ale już tylko zdjęcie :
https://zapodaj.net/5ba0ab76a6f71.bmp.html obraz ładny nawet przybliżony natomiast ścianki domku już nie tego który właśnie jest w linku.
A tutaj podam metody w jakie robiłem normal mapki i inne:
Gotową Uv mapke:
Normalki coś mi dzisiaj wyszło wygląda ciekawie w Unity.
1Rougness:
a)Kolory-Destrukcja-Jasność
b)Kolory-Jasność i Kontrast Jasność +14 Kontrast -34 Wychodzi dobrze efekt mi się podoba.
2Speculary(krok (c) dodatkowo metalic):
a)Kolory-Destrukcja-Jasność
b)Kolory-Krzywe: Środkową część przesunąć w lewo o jedno pole i trochę do góry.
c)+Metalic:Kolory-Poziomy- Poziomy wejściowe- 66 - 1.89 - 201, Poziomy wyjściowe- 80 - 210