Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Rysunek Steyra AUG  (Przeczytany 2967 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
GreenBanzai
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 3
Galeria Użytkownika

GreenBanzai


Zobacz profil
« : 03.01.2014, 23:44:49 »

Siemka!
 Jestem bardzo początkującym użytkownikiem GIMPa i namalowałem sobie taki oto rysunek (w załączniku). Nie różni się zbytnio od tego co mógłbym zrobić w paincie. Co mogę zrobić (i jak) by rysunek był ładniejszy i bardziej wiarygodny?


* AUG STEYR.jpg (201.92 KB, 1440x900 - wyświetlony 339 razy.)
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 04.01.2014, 02:55:24 »

Pocieniować. Nie wiem też dlaczego wyszły Ci takie postrzępione krawędzie. Może użyłeś złego pędzla albo niewłaściwej dynamiki albo po prostu brak Ci wprawy. Niestety rysowanie przy użyciu myszy jest dosyć trudnym zadaniem i sama bym się tego nie podjęła. Najlepiej użyć tabletu graficznego a i w tym trzeba nabrać trochę wprawy.
PS
Staraj się wykonywać zrzuty tak, aby zawierały tylko to, co jest istotne, bo niewygodnie ogląda się taki wielki obrazek.
Zapisane
GreenBanzai
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 3
Galeria Użytkownika

GreenBanzai


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 04.01.2014, 11:39:22 »

Jak to pocieniować?
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 04.01.2014, 11:41:55 »