Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Witam i od razu pytam  (Przeczytany 848 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
klinmind
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 0
Galeria Użytkownika

klinmind


Zobacz profil
« : 04.11.2012, 18:40:57 »

Witam wszystkich forumowiczów.
Właśnie założyłem konto i chciałem coś od razu skrobnąć.

Jestem fotoamatorem i od czasu do czasu coś rysuję dla odstresowania.
Kupiłem sobie niedawno wacom bamboo ale ciężko mi idzie rysowanie na tym pomimo tego że jest to o niebo  lepszy tablet niż poprzednie 10letnie "cuś".

Używałem również PS elements ale jakoś tak zachęcony tym wszystkim co widzę na tym forum chciałbym podjąć wyzwanie i zacząć uczyć się obróbki grafiki/rysowania w gimpie, rawtherappe i inkscapie. Być może również w Blenderze. Jako że idea opensource wydaje mi się ciekawa i poniekąd głównym moim powodem interesowania się czterema wymienionymi programami jest ich "darmowość" a co za tym idzie legalność.
Chciałbym stworzyć stronę internetową właśnie za pomocą tych narzędzi, a że boję się troszeczkę używać "edukacyjnych" wersji programów adobe to chciałbym jakoś podejść do tematu tylko jeszcze nie wiem jak. Legalność tutaj jest dla mnie dosyć ważna bo chciałbym zrobić komercyjną stronkę swojej firmy... być może jakieś aukcje allegro.
Może kiedyś będę musiał się przesiąść na adobe, ale wolałbym naprawdę skorzystać z tego co obecnie jest dostępne za darmo i jest to przez wielu chwalone.

Niestety brak mi trochę zapału i szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć.
Głównie interesuje mnie fotografia.
Rysunek za pomocą tabletu w gimpie.
No i design na stronę za pomocą inkscape'a.

Co do html'a to już swoją drogą.