mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #42 : 18.07.2012, 17:44:57 » |
|
Dziękuję bardzo Uważam jednak, że moje prace nie są wcale świetne. Świetne są prace osób, które stanowią dla mnie niedościgniony (jak na razie) wzór.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #43 : 20.07.2012, 17:19:15 » |
|
Jak obiecałem, wziąłem do ręki tablet i zacząłem pracować nad włosami. Po 10 minutach odłożyłem tablet, otworzyłem Blendera i wyrenderowałem sobie kilka kępek włosów. Teraz muszę serdecznie Hasię przeprosić, że jej poradnika na razie nie "przerobię" . Tekstura dostępna jest na licencji CC BY-NC 3.0: Jestem leń, po prostu leń i dlatego nie mogę niczego fajnego namalować. Wolę sobie wszystko w Blenderze zrobić. Trochę zmodyfikowaną teksturę wykorzystałem do stworzonych "meshowatych" włosów (ok.700 trójkątów), które będę jeszcze z 5 razy zmieniał cdn..
|
|
« Ostatnia zmiana: 20.07.2012, 18:27:08 wysłane przez mardraq »
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #44 : 31.07.2012, 16:15:53 » |
|
Rozpocząłem budowę wozu dla wędrownego kupca. Na początku było koło, więc rozpocząłem od niego. Oto etapy powstawania koła: i gotowe koło lp: cdn..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #45 : 01.08.2012, 22:41:50 » |
|
Poniżej przedstawiam, jak koło może wyglądać w silniku gry: Zrobiłem również tylne koło, które ma 14, a nie jak przednie, 12 "szprych". Wykonałem zarys hp podwozia, które zaznaczę od razu, technicznie nie za bardzo przystaje do rzeczywistości cdn..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #46 : 02.08.2012, 22:19:12 » |
|
Małe uaktualnienie- model lp tylnej części podwozia jest gotowy. Razem z kołami to ok. 6.700 trójkatów: cdn..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Gacko
Emeryt
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 635 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #47 : 02.08.2012, 22:32:40 » |
|
Jeżeli to pod GameArt, to nie ma co się szarpać z podwoziami, nadwoziami czy innymi elementami, które nie będą widoczne A tak poza tym - całkiem fajnie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #48 : 02.08.2012, 22:43:18 » |
|
Dziękuję Co do detali, to ja lubię je dodawać. Jak skończę na takim poziomie szczegółowości to zrobię model o dużo mniejszej liczbie trójkątów. Na razie, to są wprawki.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #49 : 04.08.2012, 21:03:37 » |
|
Podwozie już prawie skończone. Wyszło ok. 8.886 trójkątów. @Dobrotek Jeżeli to ma pójść na GA to rzeczywiście muszę trochę zredukować trójkąty. Prace idą równolegle- jak do tej pory redukując trójkąty kół uzyskałem 1k mniej . Tu render z Internala: a tu, jakby to miało wyglądać w grze: Edycja: Poprawiłem błąd budowy przedniej części podwozia cdn..
|
|
« Ostatnia zmiana: 05.08.2012, 13:27:02 wysłane przez mardraq »
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #50 : 10.08.2012, 15:12:29 » |
|
Wóz cały czas w obróbce Na tym etapie ma 10.588 trójkątów. Koła na razie są stare, te nowsze mają o 1k trójkątów mniej, ale trochę gorzej wyglądają . Została jeszcze plandeka i trochę detali. Mam nadzieję, że cała prezentacja nie przekroczy 15.000 trójkątów. Tekstury są na wstępnym etapie, bez obróbki koloru: cdn..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Gacko
Emeryt
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 635 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #51 : 10.08.2012, 15:21:41 » |
|
Fajno wygląda Dorób do tego jeszcze tipi i porozmieszczaj je jakoś ładnie, będzie tak w klimatach westernów ;d
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #52 : 10.08.2012, 15:31:03 » |
|
Dziękuję. Fajnie by było zrobić większą scenę, ale ograniczę się do podłoża i podstawki. Gdy naprawię komputer do gier, to zrobię filmik z widoku BGE.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #53 : 10.08.2012, 16:26:35 » |
|
W związku z trwającymi pracami nad scenami z jednej z moich ulubionych sag fantasy postanowiłem zmienić tytuł wątku. Będą tu prezentowane postępy prac nad wszystkimi postaciami i scenami związanymi z moimi ulubionymi utworami książkowymi lub filmowymi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #54 : 11.08.2012, 17:52:13 » |
|
Jak było widać po kolejności prezentacji, wóz ma budowę modułową i w zależności od potrzeb można go wykorzystać na kilkadziesiąt sposobów, dokonując ewentualnych modyfikacji tekstur. Poniżej trzy możliwe sposoby wykorzystania wozu: cdn..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mardraq
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #55 : 11.08.2012, 20:49:38 » |
|
Dzisiaj wieczorem rozpocząłem prace nad plandeką, którą na razie dopasowuję, później jakieś rzeźbienie i wypalanie na lp. cdn..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|