Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: 1 2 3 4 [Wszystkie]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Toby Revenge - Gra  (Przeczytany 12397 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« : 17.05.2011, 22:54:12 »

Witam!
Właśnie kończę kolejny etap nauki i z tej okazji mam do obronienia dyplom, który traktuje o projekcie gry Uśmiech Co ważne i istotne, jest to gra na platformę Android zatem musiałam pokonać pewne problemy związane z zaprojektowaniem takiej gry od strony graficznej i chciałabym się z Wami podzielić swoimi spostrzeżeniami i usłyszeć coś od Was.
Toby Revenge to moja w praktyce druga gra, a w teorii 3, bo pierwsza była takim dość nikłym projekcikiem. Z tego też względu ciągle idzie mi jeszcze dość ciężko delikatnie mówiąc, a moje projektowanie graficzne gry przypomina ciągle próbę zbudowania latającej machiny - niby machina, ale coś kiepsko lata. Niemniej jest to coś co tygryski lubią najbardziej Uśmiech 2
Swego czasu wrzuciłam do galerii koncept postaci

Od tamtej pory postać już znalazła swoje imię i nazywa się Toby : ) (Dzięki Sick49)
Fabuła jest dość a nawet bardzo prosta: pewną planetę atakują ni z tego ni z owego straszni najeźdźcy, rzeź niewiniątek, krew się leje i w ogóle straszne straszności. W tym momencie wkracza do akcji dzielny Toby i zaczyna się odwet w którym sympatyczny kulkowaty jegomość pierze bez litości wrogów ze słodkim uśmiechem na swej zielonej twarzy...
Gra jest już niemal gotowa i wkrótce przedstawię Wam modele, wygląd wewnątrz gry, parę innych grafik a jak mi starczy odwagi, to może nawet intro do gry.



Hym...no to mamy intro:

W grze będzie to wyglądało inaczej - użytkownik nie będzie patrzył na wszystkie obrazki na raz, tylko zostaną one wyświetlone na ekranie urządzenia jedno po drugim.
« Ostatnia zmiana: 18.05.2011, 11:21:28 wysłane przez Rejke » Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 18.05.2011, 16:43:37 »

A oto podgląd jakby ta gra mogła wyglądać. Nie jest to zrzut z wnętrza gry a jedynie scena sklejona w Gimpie. Od razu przepraszam, że modele wrogów są rozmyte, ale gdy robiłam ten obrazek zależało mi po prostu na mniej więcej ogólnym wyglądzie.
Co tutaj widzimy? Zacznijmy od samego dołu czyli od tła.




Kafelek który tam widzicie to obiekt, który wewnątrz gry będzie programowo odbijany poziomo i pionowo, by nie wprowadzać zbyt dużej monotonni podczas wchodzenia na "górę". Nie wiem czy dobrze się wyrażam... ? Chodzi o to, że na kafelku są otwory (tak, tak, te czerwone kropki to w rzeczywistości za otwory) i jeżeli by ten kafelek podczas marszu w górę ciągle był ułożony jeden za drugim tak samo, to użytkownik by to świadomie lub podświadomie zauważył, że układ tych otworów jest ciągle taki sam. Dzięki odbiciu kafelka, ten wzór ulegnie jakiejś zmianie, drobnej, ale zawsze. Drugą sprawą urozmaicającą ten marsz i tło są właśnie owe dziury. W grze, pod "warstwą" z tłem będzie przesuwała się bitmapa w "jakimś" kolorze (być może właśnie czerwonym). Zatem zaobserwujemy w grze, zapalające się i gasnące światła. Ot, niby nic wielkiego, a sporo daje.
Nasz bohater, czyli okrągła purchawka na rozstawionych nóżkach, jak widać...jest okrągła. I ma skrzydełka. ; )


Ekhm, no dobrze, a teraz właśnie mamy mały problem projektowy. Wcześniej główny bohater wyglądał zupełnie inaczej,(rys. poniżej) ale gdy włożyło się go do gry okazało się, że podłużny kształt modelu wcale nie jest dobrym rozwiązaniem. Ba..wręcz beznadziejnym. W założeniu gry, bohater idzie w górę po pionowej ścianie, zatem kiedy strzela do wroga po swojej lewej albo prawe stronie i nie obraca się w jego kierunku całym korpusem to wygląda to...co najmniej dziwacznie.



 Dlaczego się ma niby nie obracać ten model? Ano bo wisi tyłkiem do dołu na nogach, które przywodzą na myśl jakieś liny. No nie da się, żeby się obracał. Zatem co? Trzeba było wymyślić co z tym zrobić. I co? Najlepiej by było gdyby model był okrągły, dzięki czemu znikł by problem z tym w która stronę  jest obrócony. Początkowo powstał model w Inkscape ...ale nie byłam z niego zadowolona. Poza tym zbytnio przypominał stylistyką wrogów.



Tak pojawił się obecny model, który wydaje mi się jest dość fajnym konceptem. Po pierwsze jednocześnie zachowuje cechy koła i wpisuje się też w trójkąt a jak wiadomo dynamiczna to figura. W sam raz dla takiej gry.
Nie wiem jeszcze do końca jak pokazać łączenia statku z stópkami. Problem polega na tym, by nie komplikować tego zbytnio aby dało się łatwo oprogramować. Nogi mają tą właściwość, że nie mają jednej długości, ale rozciągają się wedle potrzeby.
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 19.05.2011, 19:21:33 »

Mam problem z menu...
Pierwszy koncept wyglądał tak:

ale nikomu się on nie podobał.
Teraz mam właśnie taki koncept? Co o tym myślicie?



Od razy chciałabym wytłumaczyć dlaczego statek nie jest połączony ze stópkami. Otóż ...jeszcze nie wymyśliłam dobrego połączenia. To czeka do uzupełnienia.
Jeżeli ktoś ma możliwość zobaczenia tego obrazka na małym ekranie dowolnego urządzenia mobilnego, to naprawdę gorąco polecam. Na małym ekranie to wygląda zupełnie inaczej.
A tu jeszcze dwie inne wersje:




« Ostatnia zmiana: 19.05.2011, 19:55:00 wysłane przez Rejke » Zapisane

Terrqge
Emeryt

Reputacja: 17 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 353
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 19.05.2011, 19:55:03 »

Niebieskie menu najładniejsze.
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 19.05.2011, 20:46:05 »

Niebieskie, a na akcje mouseover czerwone ikony Uśmiech
Zapisane

Franek Skarpeta
Gość
« Odpowiedz #5 : 19.05.2011, 20:57:24 »

Hym...no to mamy intro:

W grze będzie to wyglądało inaczej - użytkownik nie będzie patrzył na wszystkie obrazki na raz, tylko zostaną one wyświetlone na ekranie urządzenia jedno po drugim.
Intro podoba mi się najbardziej; wybierz
niebieskie menu, iż jest najlepsze.

PS - Co do tego intro, to dodać napisy i wyszedłby fajny komiks. Uśmiech
Zapisane
Terrqge
Emeryt

Reputacja: 17 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 353
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 19.05.2011, 21:22:02 »

W jakiej rozdzielczości będzie gra? 800x480 czy 480x320. To chyba 2 najpopularniejsze "androidowe".
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 19.05.2011, 21:49:23 »

Gra jest ogólnie przygotowywana na 800x480 dla samego dyplomu, a potem jeśli zostanie wydana...to się zobaczy. Uśmiech
Dziękuję bardzo za reakcję : ) Do tej pory brak jakiegokolwiek komentarza wywoływał we mnie poczucie w rodzaju " hym... jest tak kiepsko, że nawet nie ma co komentować". Uśmiech
Co do menu i niebieskich przycisków to właśnie zrodził się problem, ponieważ zasięgam porady też i w innych miejscach (mam potwornie mało czasu a potrzebuję jak najwięcej opinii) i właściwie siły rozkładają się po równo między niebieskimi a pomarańczowymi. Wygląda na to, że będę musiała to jeszcze raz dokładnie przemyśleć.

A czy ktoś ma jakiś pomysł jakim symbolem określić creditsy? W tym momencie znajduje się tam upośledzony kasztan, który ma zastępować logo twórców gry. Ale może coś prostego? Jakiś symbol, który kojarzy się z "ja", "my", lub "o nas"?
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 19.05.2011, 22:30:12 »

tez mialem podobny problem, nic mi do glowy nie przychodzilo.. i ostatecznie zrezygnowalismy z ikon.
Moja mysl odnosnie ikony krecila sie w okol ludzika/ludzikow (jak na znaku przejscia dla pieszych), karty (a'la dowod/prawo jazdy), lub poprostu napis 'credits' pisany ciekawa czcionka.
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 20.05.2011, 08:31:37 »

No tak, tylko przy obecnych bąbelkach napis nie wchodzi w grę Smutny
Może...koperta? Czyli coś co sugeruje kontakt?
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 20.05.2011, 08:55:38 »

Teoretycznie tak, ale napis moze byc nie w miejscu gdzie sa przyciski a np po lewej/prawej na dole. lub tez creditsy by sie pokazywaly same przy 2 minutowej bezczynnosci w menu glownym.
« Ostatnia zmiana: 20.05.2011, 09:20:40 wysłane przez Terrqge » Zapisane

Gacko
Emeryt

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 635
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 20.05.2011, 08:59:43 »

Cytuj
Od razy chciałabym wytłumaczyć dlaczego statek nie jest połączony ze stópkami. Otóż ...jeszcze nie wymyśliłam dobrego połączenia. To czeka do uzupełnienia.

Osobiście zostawiłbym go bez tych połączeń Język Fajnie się tak prezentuje, (a Rayman to gdzie miał uda?). Z tego co widzę, to ma być przyjemna gierka, m.in też dla dzieci, więc taki pomysł nie jest zły;)

Jeżeli te połączenia są konieczne (tak jak sugerujesz na obrazkach) to może wystarczyłyby elektryczne? Tak jak są łączone silniki w Star Łorsach, tylko tutaj dałabyś kolor zbliżony do maszyny Mrugnięcie
Zapisane
Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 20.05.2011, 09:56:51 »

@{VeTeR} dobra uwaga : ) To teraz jeszcze się zastanowię, czy w ogóle usunąć ten przycisk, czy wstawić na niego coś innego. Niby są "opcje", ale w takich grach w menu bardzo często jest głośniczek służący do szybkiego całkowitego wyłączenia/włączenia dźwięku, więc może coś takiego?
@ Dobrotek z Raymanem to dobra uwaga Uśmiech  Problem pojawia się tylko w samej grze, bo to dziwne wrażenie kiedy się wspinasz i tylko gdzieś latają bez sensu takie dwie małe stópki : D A wiem dobrze, bo tak jest obecnie : D  Za to połączenie tak jak mówisz, elektryczne... brałam to pod uwagę, ale nie miałam pomysłu jak by to można było łatwo oprogramować? Znaczy, nie ja się tym zajmuję, ale projektując muszę mieć to a uwadze.
Hym...ale dzięki Tobie, zamiast kierować się lenistwem, to chyba jeszcze raz przemyślę tą kwestię : )
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 20.05.2011, 11:12:27 »

To tez moze byc dobre rozwiazanie, w sumie najprostrze. Ew zrobic 3 poziomy glosnosci kolo glosniczka (np cos jak na YT).

Zapisane

Terrqge
Emeryt

Reputacja: 17 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 353
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 20.05.2011, 14:33:41 »

Jak w przyszłości będzie na rozdzielczość 480x320 to chętnie wypróbuje na Xperi X8. Mrugnięcie
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 22.05.2011, 16:12:02 »

Na pewno będzie to działać na tej rozdzielczości : ) Gorzej sprzętowo, bo mimo wszystko będzie trochę wymagająca i ja niestety już na moim htc magic sobie nie pogram : ( Ale jeśli ta gra ujrzy kiedyś światło dzienne, to poza androidem będzie można w nią grać na komputerze Uśmiech Ja już testowałam i nie jest źle.
A w temacie gier... Jak mówiłam na początku, Toby to nie jest pierwszy projekt.
Poprzedni to darmowy SameDroid a drugi to JellyBalls -tutaj można zerknąć jeśli ktoś ciekawy co tam Rejke poprzednio popsuła : )
http://android.com.pl/artykuly/aplikacje/1919-weekendowa-porcja-gier-i-aplikacji-190311.html?start=2
Zapisane

E-Nigma
Użytkownik

Reputacja: 2 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 1.*
Licencja: Copyright
Wiadomości: 180
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 25.05.2011, 18:06:07 »

Fajny projekcik, ja też programuję i napisałem kilka gierek ale pod windowsa, między innymi tetrisa, bilarda, kółko i krzyżyk i parę innych.
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 25.05.2011, 19:49:59 »

O to sporo Uśmiech Opublikowałeś gdzieś? Ja co prawda nie pogram, bo Windowsa nie posiadam już od kilku lat, ale chętnie bym popatrzyła na jakieś zrzuty ekranu.
A może nawet jakiś filmik na YouTube masz?
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 25.05.2011, 20:48:34 »

Dobry pomysl z gierka JellyBalls, wyglada bardzo prosto i przyjemnie, do tego plynna dynamika gry:) Super! Napewno bym sobie zainstalowal jakbym mial androida Mrugnięcie

Mam pytanko odnosnie SDK, uzywasz do gier Android SDK na linuxie? Wszystko chodzi jak trzeba bez zgrzytow (np czy dziala emulator)? Bo jak narazie to ogarniamy WP7 zeby sportowac gierke z xboxa (czaje sie na htc 7pro na testy Chichot) i sie zastanawiam czy warto wnikac w jakies inne telefony.

Zapisane

E-Nigma
Użytkownik

Reputacja: 2 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 1.*
Licencja: Copyright
Wiadomości: 180
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 25.05.2011, 21:34:52 »

W zasadzie nigdzie nie wrzucałem tego, ale mam zamiar na swojej stronie to zrobić (jak ją kiedyś w końcu skończę), poza tym graficznie szału nie ma bo skupiłem się na samym programowaniu, ale jak chcesz to wrzucam screeny w załącznikach. W ostatni użyłem jakiegoś zdjęcia Ziemi zrobionego przez NASA, lecisz statkiem kosmicznym i naparzasz w meteoryty.


* bilard.jpg (71.23 KB, 800x601 - wyświetlony 291 razy.)

* tetris.jpg (90.13 KB, 652x492 - wyświetlony 358 razy.)

* kolkoikrzyżyk.jpg (74.07 KB, 804x600 - wyświetlony 342 razy.)

* strzelanka.jpg (817.63 KB, 1440x900 - wyświetlony 317 razy.)
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 25.05.2011, 21:43:17 »

@ {VeTeR} Ja za bardzo nie korzystam, tylko o tyle o ile czasem się podstawiało grafiki, żeby szybciej zobaczyć efekt Uśmiech Ale zapytałam narzeczonego (z nim pracuję) o odczucia. Mówi, że generalnie wszystko płynnie i elegancko, a sam emulator muli się tak samo jak na MS. Mówi też, że emulator nie nadaje się do testowania programów wykorzystujących gpu.
Ah... i dzięki za opinię o JellyBalls  Uśmiech 2

@MalyszKZ  faktycznie graficznie to biednie...Niemniej jest się czym pochwalić : ) Musisz się zabrać za siebie i dokończyć swoją stronę Uśmiech A po Twojej galerii widzę, że mógłbyś zrobić naprawdę dobrą grafikę do swoich gier.
« Ostatnia zmiana: 25.05.2011, 22:01:57 wysłane przez Rejke » Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 25.05.2011, 22:00:19 »

Dzieki za info, sciagne sobie i potestuje. Moze mi sie wkreci Uśmiech

W sumie to Twoj temat, ale ja sie dolacze ze swoimi wypocinami, niestety to nieukonczony projekt:P
http://www.youtube.com/watch?v=SunS4g1vxE8
http://www.youtube.com/watch?v=yGlSUOv1VSw

i trzymam kciuki za nastepne projekty Uśmiech
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 25.05.2011, 22:13:28 »

Dzięki przyda się Uśmiech 2
Co do projektu...no ja osobiście mam skojarzenie z Penumbrą- dreszcze przechodzą Uśmiech Ten projekt doczeka się kiedyś dokończenia?
Hym a co do WP7...Śledzę na bieżąco jak się sprawa ma i generalnie to WP7 sprzedaje się podobno strasznie biednie, a mało sprzedanych telefonów to mało użytkowników. Mało użytkowników to jeszcze mniej potencjalnych klientów. Czemu zatem WP7?
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 25.05.2011, 22:35:13 »

Nie gralem w Pnenumbre, ale widzialem gameplay zdaje sie z 1 czesci na YT... moze troche podobne, ale to dlatego ze u mnie jest malo skryptow oprogramujacych zdarzenia, docelowo mialo byc wszystko oskryptowane jak w F.E.A.R./doom3/Metro 2033, czyli w kazdym rogu jest akcja, a mapy maja byc niestabilne i surrealistyczne... i bardzo brutalne. Mam nadzieje ze projekt ruszy jeszcze bo jest dla mnie bardzo wazny, nie tylko od strony produkcji i kasy ale osobiscie. Jest na podstawie grafik, szczatkow ksiazki, ktora notowalem w wolnym czasie i podchodze do tego bardziej jak do wyzwania. Napewno zmienil bym teraz silnik graficzny, z idTech 4 na UDK.. Chyba ze idTech 5 bedzie mial lepsza licencje ;P

a co do WP7 - produkujemy gre, bardzo prosta platformowke na PC/X-BOX, wsumie juz zblizamy sie do konca. Ostatnio byl wydany XNA4, ktory umozliwia kompilacje gry na WP7, zawsze to wiecej graczy i zrobilismy upgrade do XNA4. Tylko teraz pytanko, skoro jest darmowe narzedzie do produkcji gier na konkurencyjny OS, w dodatku dzialajacy na ubuntu, moze warto sprobowac? Android jest popularniejszy. Wsumie WP7 jest w miare nowy, malo osob go ma. Ale ten system naprawde dobrze chodzi, mialem w rekach dwa rozne telefony i nie widzialem jeszcze tak szybko dzialajacego systemu na telefon. Pozatym dobre jest to ze uzywajac jednego narzedzia mozna wyprodukowac gre na PC/XBOX/WP7.. to daje do myslenia. Za to za xbox live trzeba placic rocznie 100$. Musze sie przyjzec statystykom sprzedazy dla obu OS i zobacze co z tego wychodzi Mrugnięcie
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 25.05.2011, 23:49:45 »

UDK jest fajne Uśmiech ale Toby Revenge jest jednak na "naszym" (czyli Jego) frameworku, a do wyświetlania grafiki używa biblioteki o nazwie libgdx.

Co do statystyk, ciekawie to badać z punktu widzenia dochodu z Angry Birds. Na iOS ta gra zarabia dużo więcej niż na Androidzie, ale na robocie zarabia tylko i wyłącznie za pomocą reklam. To też w sumie w pewien sposób ukazuje preferencje obydwu grup użytkowników- ci z Androida niechętnie wydają kasę, ale dają wyżyć z reklam. Zobaczymy jak to będzie z WP7 Uśmiech
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 27.05.2011, 16:40:58 »

Nio...to mam do Was prośbę... Rejke okropnie nie znosi projektować do druku, ale niestety moja praca dyplomowa obejmuje zaprojektowanie okładki i wzoru dla stron Skwaszony blehhh : (
Po wielu próbach wyszło mi coś takiego, co mi poradzicie?
http://dl.dropbox.com/u/168518/okladkadlapracydyplomowej1.jpg

a tu jeszcze z inną propozycją umieszczenia loga:
http://dl.dropbox.com/u/168518/okladkadlapracydyplomowej.jpg
http://dl.dropbox.com/u/168518/okladkadlapracydyplomowej2.a.jpg
Zapisane

E-Nigma
Użytkownik

Reputacja: 2 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 1.*
Licencja: Copyright
Wiadomości: 180
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : 27.05.2011, 18:36:20 »

Do wstawienia napisów można by użyć takiego efektu jak ja zrobiłem w załączonym pliku, ale to kwestia czy tobie ten efekt się podoba.


* pd.jpg (273.39 KB, 600x400 - wyświetlony 327 razy.)
Zapisane

Terrqge
Emeryt

Reputacja: 17 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 353
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 27.05.2011, 19:39:03 »

IMO, lepiej logo wygląda na górze. Uśmiech
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 28.05.2011, 18:04:03 »

UDK jest zarabiste, tym bardizej ze podwyzyli royal do 50k$! Uśmiech

Zaczalem troche analizowac rynki android/ios/wp7, zdam relacje jak wydja mi juz ciekawe statystyki,


Co do okladki, najlepsza wersja pierwsza + propozycja zeby napisy byly bardziej wyszczegolnione, np jako symulacja graweru.
« Ostatnia zmiana: 28.05.2011, 21:44:38 wysłane przez Terrqge » Zapisane

Gacko
Emeryt

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 635
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 08.06.2011, 22:07:39 »

Nio...to mam do Was prośbę... Rejke okropnie nie znosi projektować do druku, ale niestety moja praca dyplomowa obejmuje zaprojektowanie okładki i wzoru dla stron Skwaszony blehhh : (
Po wielu próbach wyszło mi coś takiego, co mi poradzicie?
http://dl.dropbox.com/u/168518/okladkadlapracydyplomowej1.jpg

a tu jeszcze z inną propozycją umieszczenia loga:
http://dl.dropbox.com/u/168518/okladkadlapracydyplomowej.jpg
http://dl.dropbox.com/u/168518/okladkadlapracydyplomowej2.a.jpg


Rejke, nie wiem jak to przełożyć na "język GIMPowy" ale np w Blenderze zastosowałbym w tym przypadku normal mapę Mrugnięcie

Edit: Mam to słówko! Po prostu uwypuklij to Mrugnięcie Biały kolor pod textem, przesuń jeden-dwa px w dół i prawo, po czym tryb krycia i jazda Mrugnięcie Bo sama tabliczka jest fajna. Co do tekstu, jeszcze dałbym taki metaliczny odcień, albo po prostu powieliłbym text 2x ustawiając obie warstwy na Multiply (o ile dobrze mi wyobraźnia podpowiada Mrugnięcie).
Zapisane
Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 08.06.2011, 23:33:14 »

Heh mnie tez się tabliczka podoba, ale niestety promotor powiedział, że tabliczka wyjeżdża ze strony : (
Zamiast niej mam pokombinować zrobić tytuł czcionką podobną do tej, którą zastosowałam w logo gry. No zobaczymy...jutro nad tym posiedzę, bo obrona tuż tuż!
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #31 : 28.06.2011, 21:40:13 »

hej Mrugnięcie
to ja się pochwalę, że obrona poszła celująco. Co prawda okropnie się spóźniłam, bo wszyscy przede mną bronili się po góra 20 minut czego niestety nie przewidziałam ;p Obrona składała się z dwóch części- obrona dyplomu z malarstwa i obrona z grafiki komputerowej, dlatego wydało mi się logicznym, że co najmniej każdy posiedzi tam 30-40 minut...Komisja musiała jakoś przeboleć fakt, że nie dość, że się spóźniłam to jeszcze musieli mnie słuchać przez dobre 80 minut ;>
Rejke po prostu lubi gadać, gdy ma publiczność :>
Zapisane

Terrqge
Emeryt

Reputacja: 17 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 353
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 28.06.2011, 21:52:06 »

No to gratulacje. Kiedy będę mógł wypróbować gierkę w rozdzielczości HVGA na Androida?

Mam procka w X8 podkręconego, także myślę, że dużego problemu z działaniem nie będzie.
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #33 : 28.06.2011, 21:54:26 »

Hoh gratulacje! To dobrze ze sie rozgadalas, widac bylo ze masz co i o czym mowic Mrugnięcie
PS. Kupilem juz tel z androidem, aplikacja w drodze. I czekam na TOBY!
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 28.06.2011, 22:20:33 »

hehe Uśmiech Dzięki Uśmiech 2
Toby ukaże się w przeciągu roku..tak naprawdę to dopiero początek pracy Język Przy kodzie jest od groma pracy, a narzeczony też zaraz się będzie bronił więc znów mało czasu... Mam nadzieję, że jak pokończymy razem te wszystkie szkoły to wreszcie "produkcja" gier ruszy z kopyta Mrugnięcie

@{VeTeR} co kupiłeś? Uśmiech
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #35 : 28.06.2011, 22:27:42 »

No to moze wyjdzie jakas kolaboracja ;>

HTC Desire Z
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 28.06.2011, 22:48:42 »

O, dobry wybór Uśmiech poza tym jeśli jesteś wolny od operatora, to zawsze możesz wgrać swój system co w przypadku w ogóle HTC jest łatwiejsze.
A jaką aplikację masz w drodze, zdradzisz coś? Uśmiech
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #37 : 28.06.2011, 22:59:15 »

Myslalem juz o tej opcji ale narazie musze doczytac jak sie robi poprawnie obraz systemu, zeby przywrocic spowrotem fabryczny.. coby gwarancje uznali ;P
Telefonik super, jestem bardzo zadowolony Uśmiech

A robie dosc prosty generator i zarzadzacz hasel, i widget do profili. Wsumie banalne aplikacje, ale chce zeby juz cos bylo na dev koncie.
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 28.06.2011, 23:04:54 »

Bardzo dobrze: )
 My niestety na swoim głównym koncie mamy tylko jedną grę... okrojoną wersję JellyBalls Skwaszony Eh ten pędzący czas...
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #39 : 28.06.2011, 23:14:16 »

No niestety, to jest najgorsze. Ja z kumplem robimy juz ponad rok bardzo prosta giere, ktora wg budzetu miala byc skonczona w 6-7 miesiecy. PRAWIE skonczylismy, ale zawsze cos wypada, a jako ze nie mamy obrotow jako firma robiaca gry to kazdy klepie cos swojego zeby sie utrzymac... Ale powolutku powolutku Uśmiech
Zapisane

Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 28.06.2011, 23:16:02 »

według budżetu? To wy macie jakiś budżet? heheh Chichot my to jedziemy na zerowym budżecie Chichot
JellyBallsa robliśmy rok we dwoje...a z pozoru taka prosta gra Skwaszony
Zapisane

{VeTeR}
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: veter@ubuntu.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 111
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #41 : 28.06.2011, 23:17:27 »

Budzet czasowy, ale jakas kasa byla przeznaczona, chociazby na lektora.
Zapisane

Gacko
Emeryt

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 635
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 29.06.2011, 11:44:08 »

Cholera, że też tego nie zauważyłem

hej Mrugnięcie
to ja się pochwalę, że obrona poszła celująco. Co prawda okropnie się spóźniłam, bo wszyscy przede mną bronili się po góra 20 minut czego niestety nie przewidziałam ;p Obrona składała się z dwóch części- obrona dyplomu z malarstwa i obrona z grafiki komputerowej, dlatego wydało mi się logicznym, że co najmniej każdy posiedzi tam 30-40 minut...Komisja musiała jakoś przeboleć fakt, że nie dość, że się spóźniłam to jeszcze musieli mnie słuchać przez dobre 80 minut ;>
Rejke po prostu lubi gadać, gdy ma publiczność :>

Ogromne gratulacje! Chichot Widać, że praca nie poszła na marne Mrugnięcie
Zapisane
Rejke
Zdobywca Wilbera

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 283
Galeria Użytkownika


Gimp GPS


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #43 : 29.06.2011, 19:05:25 »

Dzięki serdeczne. Uśmiech 2
Wrzucam prezentację, którą miałam na obronie... ot, taka ciekawostka - tekstu tam nie ma żadnego, bo Rejke przygotowała ją typowo do całkowitego obgadania. Ale jak ktoś ciekawy, to może dzięki temu zobaczyć jak wyglądał ogół mojej pracy:
http://dl.dropbox.com/u/168518/EgzaminDyplomowy.pdf

PS Najlepiej kliknąć na link PPM i wybrać zapisz jako, bo nie ręczę, że w każdej przeglądarce otworzy się to poprawnie...
« Ostatnia zmiana: 03.07.2011, 00:36:54 wysłane przez caje » Zapisane

Strony: 1 2 3 4 [Wszystkie]
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 2DRóżne (Moderatorzy: Cloud, Hasia)Wątek: Toby Revenge - Gra
Skocz do: