Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 2DSygnatury (Moderatorzy: Cloud, Hasia)Wątek: Kilka prac - sygnaturki/userbary
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Kilka prac - sygnaturki/userbary  (Przeczytany 1219 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
GeX
Nowicjusz

Reputacja: 2 Offline Offline

Wiadomości: 3
Galeria Użytkownika

GeX


Zobacz profil
« : 30.06.2007, 16:09:08 »

Jestem początkującym gimpowiczem Uśmiech I zrobiłem parę prac. Oto One :

1.

2.

3.

4.

Proszę o opinię i krytykować wszystko co się nawinie i piszcie co poprawić itp. Wiem, że muszę się jeszcze wiele nauczyć Mrugnięcie Na bieżąco czytam tutoriale i próbuje się czegoś nauczyć 8)

Pozdrawiam.

Zapisane
Kutsu
Użytkownik

Reputacja: 12 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.4
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 232
Galeria Użytkownika


907610717098


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 30.06.2007, 16:40:46 »

Jak na początek, nie jest źle Chichot.

1. Całkiem dobry userbar, mogłeś odrobinkę niżej dać napis i nieco zmniejszyć krycie pasków.
2.Napis mógłby być mniejszy i tło nieco bardziej urozmaicone.
3.Nie pasuje tutaj ta biała ramka, wyglądałaby dużo lepiej jakaś ciemna. Render pasuje kolorystycznie do tła, ale powinien być nieco bardziej wtopiony. kolorystyka też troszkę mi nie odpowiada. Brakuje jakiś kontrastów, trochę świateł, cieni itp.
4.Tutaj ramka też mogłaby być inna. Podoba mi się to tło, ale render powinien być lepiej wtopiony. Napis też wymaga dopracowania.

Nie będę oceniał punktowo, bo nie lubię czegoś takiego. Powiem tylko "czytaj tuty i pracuj dalej". Widzę, że masz już jakąś wiedzę, staraj się ją rozwijać i robić coraz lepsze prace.

P.S. Zapisuj prace w png, bo jako jpg tracą sporo na jakości.
Zapisane




GeX
Nowicjusz

Reputacja: 2 Offline Offline

Wiadomości: 3
Galeria Użytkownika

GeX


Zobacz profil