Zamysł jest taki, żeby stworzyć dalszą część już istniejącego tutka na forum. Obejmowałby on kolejne elementy, dzięki którym nasze prace będą wyglądały lepiej. Może umieszczę spis treści:
1. Edycja renderuCzyli efekty, które sprawiają, że nasz render będzie się lepiej prezentował.
2. Tekstury- Zastosowanie i wykorzystywanie
- Podział tekstur( to jest light tekstury, tekstury brudzące itp.).
3. Kolorystyka-Gradient mapy
-Odbicie kolorystyczne(mój własny patent)
-Posługiwanie się opcjami: odcień i nasycenie, jasność i kontrast, krzywe, poziomy.
-Używanie kolorowych warstw
-Prace w kolorystyce B&W
4. EkspozycjaOperowanie narzędziami wypalanie i rozjaśnianie oraz rozmywanie i wyostrzanie a także selektywnego rozmycia Gaussa w celu stworzenia planów na sygnaturce
5. Maski warstwPosługiwanie się maskami warstw
6. SmudgeChyba wiadomo o co chodzi.
7. Budowanie dynamikiUważam, że w poprzednim tutku sposób wykonywania dynamiki jest raczej przestarzały i można go opisać w nowszej formie
8. Sygnatury manipulacyjneCzyli opis jak tworzyć sygnatury manipulacyjne, które są jednym z najnowszych trendów w tworzeniu sygnatur, a także wyjaśnienie, na czym tak właściwie polega ich tworzenie.
Każdy "rozdział" zawierałby opis, a także przykłady sygnatur z użyciem opisanych efektów.
Co Wy na to?