Chciałbym wam przedstawić, toturial dla początkujących.
Zapraszam do czytanie
Proszę pokazywać outcomy.
Outcomy:
Otwieramy nowy dokument o dowolnych wymiarach:
1.Plik->Nowy->350:150
2. Warstwa->Nowa Warstwa
3. Otwieramy nasz render z piłkarzem.
Plik->Otwórz->Szukamy render i zatwierdzamy
Rendery można pobrać z
www.planetrenders.net i w search wpisać Football.
4. Następnie pomniejszamy render do wymiarów pasujących nam do sygnaturki.
5. Pokrywamy całą warstwę renderem, aby zasłoniło nam całe tło.
6. Teraz używamy rozmycia gaussa.
Filtry->Rozmycia->Rozmycie gaussa...
Promień rozmycia ok.40.
7. Następnie tworzymy nową warstwę:
Warstwa->Nowa Warstwa z tłem Przezroczystym
8. Teraz będziemy brushować jakimiś abstrakcyjnymi brushami
brushujemy tak aby wyszedł nam podobny efekt:
9. Następnie tą warstwę dajemy na pokrywanie.
Tym oto sposobem mamy tło.
10. Następnym zadaniem będzie wklejenie rendera którym robiliśmy tło.
11. Warstwa->Nowa Warstwa z tłem przezroczystym.
12. Wklejamy naszego rendera na tą warstwe.
13. Duplikujemy warstwę
14. Na dolnej warstwie dajemy rozmycia w ruchu, z wartościami jak na screenie
15. Następnie na nowej warstwie:
Warstwa->Nowa warstwa z tłem przezroczystym
Wklejamy piłkę.
16. Piłkę szukamy na google pod hasłem "Nike ball" i już na pierwszej stronie wyświetla nam sie piłka której potrzebujemy.
Następnie otwieramy ta piłkę: Plik->otwórz i szukamy tej piłki na naszym dysku.
Gdy już otworzymy na obrazku z piłką dajemy
CTRL+A a następnie CTRL+C
Następnie dajemy
Plik->Nowy z tłem przezroczystym i wklejamy nasz obrazek
Następnie na okienku z Warstwami klikamy Zakotwicz Warstwę.
Teraz z piłki musimy zrobić render, tak więc bierzemy różdżke klikamy i dajemy:
edycja->wytnij.
17. następnie musimy pomniejszyć naszą piłkę, aby zmieściła nam sie do sygnaturki.
Pomniejszamy, następnie zaznaczamy ją narzędziem zaznaczanie odręczne, dajemy Crtl+C a następnie na naszej sygnaturce dajemy Warstwa->Nowa Warstwa i wklejamy tam naszą piłkę
18. następnie tworzymy to co przedtem z naszym renderem czyli rozmycia.
Tym razem weźmiemy sobie rozmycia Gaussa z wartościami
Poziomo: 20
Pionowo: 20
U mnie to w tej chwili wygląda tak:
24. Czas na napis.
Dajemy Filtry->Text->FreeType
Wybieramy sobie najodpowiedniejszą czcionkę, ustawiamy jakiś ładny kolorek pierwszoplanowy, żeby pasował i piszemy:
Imię i Nazwisko Zawodnika
25. Teraz zrobimy ramkę.
Dajemy:
CTRL+A, następnie
Zaznaczenie->Zmniejsz->4px
Zaznaczenie->Odwróć
Edycja->Wypełnij kolorem pierwszoplanowym
Zaznaczenie->Brak
26. Można sie pobawić teraz renderami C4D, bardzo fajnie wychodzi, tylko że to już we własnych udogodnień.
27. Ja jeszcze dodałem świetliki:
Warstwa->Nowa Warstwa
Wybieramy pędzel Sparks, malujemy nim w miejscach najbardziej do tego odpowiednich.
Gdy już zrobiliśmy to dajemy:
Warstwa->Kolory->Desturacja
A następnie tą warstwę dajemy na Rozjaśnianie.
I to wszystko, powinniśmy otrzymać coś takiego: