jokerwader
Użytkownik
Reputacja: 6
Offline
Płeć:
GIMP: 2.2
Wiadomości: 130 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #42 : 25.04.2007, 20:18:44 » |
|
Warrior Within - zajebiaszcza, grałem w nią, no ale formata miałem i już nie mam jej...
Powiem, że grałem we wszystkie częsci i każda jest "zajebiaszcza" .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gewloh
Użytkownik
Reputacja: 11
Offline
Płeć:
GIMP: 2.6
JID: gewloh@gimpuj.info
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 294 Galeria Użytkownika
Hello. I wanna play a game.
|
|
« Odpowiedz #43 : 26.04.2007, 22:00:13 » |
|
Powiem, że grałem we wszystkie częsci i każda jest "zajebiaszcza" . Mi się nie podobała jedynka. Skończyłem w nią grać jakiś tydzien temu i nie mam o niej dobrego zdania. Wg mnie skopali tam system walki (no ale w końcu to była pierwsza część, więc błędy musiały się zdarzyć. W Warrior Within na szczęście sprostali zadaniu stworzenia efektownego i efektywnego systemu walk :] ), było za mało ciosów itp. Jako plus dla Sands of Time mogę zaliczyć tylko urzekające lokacje, jakich nie można uświadczyć [w takim stopniu] w kolejnych częściach.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Freddy Kruger
Użytkownik
Reputacja: 14
Offline
Płeć:
GIMP: 2.4
Wiadomości: 414 Galeria Użytkownika
Gimpowid
|
|
« Odpowiedz #44 : 27.04.2007, 06:28:05 » |
|
Ja polecam jeszcze 2 serie które są podobne, a ja osobiście uważam że leprze Bloodrayne 1 i 2 Legacy of Kain cała saga. Te gry to są po prostu rewelacje w które nie zagrać to jest grzech 8)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ravicious
√ ι ק
Reputacja: 11
Offline
Płeć:
GIMP: 2.6
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 792 Galeria Użytkownika
Yep, that's right
|
|
« Odpowiedz #45 : 27.04.2007, 13:23:26 » |
|
Ja dodam jeszcze od siebie dwie gry: Liero - dobra jak masz jakiegoś kolegę żeby z nim pograć Battle for Wesnoth - nie trzeba tłumaczyć ;]
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Viper
Użytkownik
Reputacja: 3
Offline
Płeć:
GIMP: 2.4
Licencja: Copyright
Wiadomości: 64 Galeria Użytkownika
Co zrobisz jeśli nie ma drogi ucieczki...?
|
|
« Odpowiedz #46 : 01.05.2007, 21:48:16 » |
|
ulubione ? . Football Manager Fifa 2006 cs Icy Tower Gothic
|
|
« Ostatnia zmiana: 06.05.2007, 12:20:59 wysłane przez Viper »
|
Zapisane
|
Czytaj regulamin. Przeczytałem xD ale dalej nie wiem co było źle xP Pozdrawiam Adminów
|
|
|
Maciex94
Gość
|
|
« Odpowiedz #47 : 02.05.2007, 09:55:45 » |
|
1. Oczywiście Gothic (wszystkie części) 2. GTA od 3 w górę 3. NFS underground, NFS underground2, NFS carbon To chyba tyle... Pozdro
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
QbA-No1
Użytkownik
Reputacja: 4
Offline
Płeć:
GIMP: 2.4 + GAP
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 40 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #48 : 03.05.2007, 13:41:25 » |
|
·Gothic 2 ·Lineage ][ ·Americas Army ·S.T.A.L.K.E.R. ·NFS:U, U2, MW, C
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Cloud
√ ι ק
Reputacja: 17
Offline
Płeć:
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 403 Galeria Użytkownika
Hardcore Storyteller
|
|
« Odpowiedz #49 : 03.05.2007, 21:40:39 » |
|
Ulubione gry...bardzo rzadko zdarzają się gry które mnie wciągają...jest takich kilka: 1. Final Fantasy (wszystkie części prócz 11 ) 2. Total Overdose 3. Splinter Cell
|
|
|
Zapisane
|
Już nie przyjmuję zleceń wszelakich
|
|
|
Daffy
√ ι ק
Reputacja: 15
Offline
Płeć:
GIMP: 2.6 + GAP
JID: vakrim@aqq.eu
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 441 Galeria Użytkownika
Nie noszę skarpetek.
|
|
« Odpowiedz #50 : 03.05.2007, 21:57:24 » |
|
mario gram jeszcze w MS painta, ale tam zdobyłem tylko ołówek i pędzel-mam problem z przejściem gumki
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
jokerwader
Użytkownik
Reputacja: 6
Offline
Płeć:
GIMP: 2.2
Wiadomości: 130 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #51 : 06.05.2007, 11:55:32 » |
|
Legacy of Kain cała saga.
Oj tak, ta gra ma swój klimat i własny całkowicie odmienny świat, strasznie mi sie podoba.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
stmn
Nowicjusz
Reputacja: 2
Offline
Płeć:
GIMP: 2.3
Wiadomości: 2 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #52 : 05.07.2007, 20:15:04 » |
|
- Counter-Strike - Cannon Fodder 1 / 2
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
The Clown
Gość
|
|
« Odpowiedz #53 : 06.07.2007, 18:18:47 » |
|
Ja w domu jestem zasypany płytami z grami na komputer, już rzadziej gram. Moje ulubione gry to te które przeszedłem i te, których się nie da przejść (netówki). Do gier, które rozwaliłem należą: Fable i CoD 2 (darze je zamiłowaniem) a do netówek: Cs 1.6 i reszta, która mi się już nudzi. Pozostają jeszcze gry do połowy zniszczone takie jak HL 2 i Oblivion, którego ponowie na ostatnim save Edit// Dochodzą jeszcze NFS: Carbone (ostatnie terytorium).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Found|hOm3r
Użytkownik
Reputacja: 0
Offline
Płeć:
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 43 Galeria Użytkownika
AS|AnOm4l.y = CoD UO (4 lata grania)
|
|
« Odpowiedz #54 : 04.09.2009, 17:11:11 » |
|
Call Of Duty UNITED OFFENSIVE <- 4 lata grania zaszedłem na 7 miejsce w całej Holandii (tzn Holenderskie servery) <ninja> Później Warcraft III Frozen Throne przez Bn'ka w tym DotA itd.. Half Life (wszystkie ) Herosy cała historia oprócz ostatniej
|
|
« Ostatnia zmiana: 05.09.2009, 09:37:59 wysłane przez G1mp|hOm3r »
|
Zapisane
|
|
|
|
Mishell
Użytkownik
Reputacja: 0
Offline
Płeć:
GIMP: 2.4
Licencja: Copyright
Wiadomości: 68 Galeria Użytkownika
|
|
« Odpowiedz #55 : 04.09.2009, 17:16:44 » |
|
Cóż na pewno kilka ulubionych gierek się znajdzie: 1. Might & Magic VIII Day of Destroyer - pamięta ktoś jeszcze? 2. Disciples II Mroczne Proroctwo (najlepiej z dodatkiem "Bunt Elfów"- świetne!) 3. THPS 4 4. Fable 5. saper
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|