Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Siema  (Przeczytany 929 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Eiikichi
Nowicjusz

Reputacja: 2 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.4
Licencja: Copyright
Wiadomości: 0
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« : 14.02.2008, 00:38:14 »

Siema!
Nazywam się Łukasz, ale w internecie najczęściej można mnie spotkać pod pseudonimem Eiikichi Chichot
Mieszkam w Mrągowie, razem z babcią. Mam 17 lat i chodzę do 1 klasy ogólniaka Język
Jakieś dwa czy trzy dni temu, kolega zapytał mnie, jak edytować gify... Ja mu napisałem, że gimpem, a potem się zacząłem zastanawiać skąd ja w ogóle znam tę nazwę. Wpisałem, znalazłem to forum i ściągnąłem. Nie ukrywam, że jestem nowicjuszem i wszystkie moje prace jak dotąd opierają się na różnych tutorialach Język... Po za tym koledzy mnie wyśmieli jak im powiedziałem, że bawię się tym programem  Płacz I tutaj moje pytanie:
Czy GIMP jest powszechnie uważany za program dla amatorów??
Widziałem tutaj wiele ciekawych prac wykonanych w gimpie i szczerze mówiąc bardzo mi się podobały.
Więc zanim się zdecyduje, to może napiszcie mi czy wg Was lepiej będzie jak zacznę zabawę z photoshopem, czy jednak zostać przy gimpie?





To kilka moich prac, które wg mnie są najładniejsze... Wiem, że to nie jest dział na takie rzeczy, ale jeśli są do kitu, to powiedzcie mi to na dzień dobry Chichot

Tyle ode mnie Uśmiech Mam nadzieję, że powitacie mnie z równym entuzjazmem, jak ja Was Chichot
Pozdrawiam
Zapisane

Izzyx (A.N.Onim)
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 150
Galeria Użytkownika


Contact juggler.


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 14.02.2008, 00:44:17 »

Witamy ;]
Zapisane

Dawniej A_N_Onim.
Ziomioslaw
Administrator

Reputacja: 46 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.10