Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aHyde zoneBazarProśbyWątek: Usunięcie napisu/loga z headera
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Usunięcie napisu/loga z headera  (Przeczytany 2466 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
nonstop
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 3
Galeria Użytkownika

nonstop


Zobacz profil
« : 24.09.2018, 00:00:09 »

Witam zwracam się z powyższą prośbą o usunięcie napisu/loga z headera, proszę o pomoc gdyż nie chce zmieniać headera, a zaszła konieczność zmiany loga na inne, nie umiejętny partacz, zamiast wypozycjonować logo to je nałożył na header i teraz nic się nie da z tym zrobić.Proszę o pomoc i o radę.

Oto link do obrazka
https://imgur.com/a/DimVwJJ

Bardzo mi na tym zależy,nie wiem czy nawet jest taka możliwość by obrazek uratować...
Sama jestem początkującym grafikiem, lecz mam za małe umiejętności/wiedzę aby temu problemowi sprostać.
Bardzo bym chciała potrafić zrobić taką magie  laugh
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 24.09.2018, 00:58:17 »

Tylko to logo jest bardzo problematyczne, bo dookoła liter są jeszcze jakieś plamki, ciapki, kwiatki. Nie wiadomo nawet, czy te kolorowe nutki też są do usunięcia... Tło również nie jest łatwe do odtworzenia. Bardzo dużo dziubdzianiny albo trzeba użyć jakiegoś wyjątkowo zaawansowanego filtra, jak w Affinity Photo czy najnowszym PS. Niby w G'MIC jest Inpaint [patch-based] (tutorial: https://patdavid.net/2014/02/getting-around-in-gimp-gmic-inpainting.html), ale trochę słabo to wychodzi
Zapisane
nonstop
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 3
Galeria Użytkownika

nonstop


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 24.09.2018, 01:15:44 »