Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aOgólne dyskusjePomocna dłońGIMP - pomoc (Moderator: be@)Wątek: [ROZ] Jak usunąć białe obramowanie?
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Jak usunąć białe obramowanie?  (Przeczytany 2415 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
cekuliaba
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 4
Galeria Użytkownika

cekuliaba


Zobacz profil
« : 16.09.2018, 05:51:52 »

Cześć!
Jestem początkujący. OD kilku godzin nie mogęsobie poradzić z usunięciem białych lini obramowania. Ktoś coś?
Ukryta treść: obrazek (kliknij aby pokazać/schować)
« Ostatnia zmiana: 05.10.2018, 18:45:49 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 16.09.2018, 06:14:54 »

A skąd one się w ogóle wzięły? Wg mnie najprościej będzie utworzyć te kształty od nowa w wektorach, np. w darmowym Inkscape. Tylko wtedy wyjdzie naprawdę ładnie i schludnie.
W GIMP-ie można zaznaczyć brązowy (oliwkowy?) kształt różdżką, powiększyć zaznaczenie tak, aby obejmowało też białe obramowanie, dla wygładzenia zmienić zaznaczenie w ścieżkę i ponownie w zaznaczenie (ze ścieżki), po czym wypełnić kolorem pobranym z zaznaczonego kształtu.
Zapisane
cekuliaba
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 4
Galeria Użytkownika

cekuliaba


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 16.09.2018, 15:29:22 »

nie wiem dlaczego powstały białe linie, wcześniej dodawałem białe elementy i widocznie po zmianie kolorów takie zostały. Próbowałem zrobić jak pisałeś, ale niestety nawet zaznaczyćtych lini nie mogę wraz z kształtami.
Co do Inskape, to potrzebne mi tylko jedno logo, chyba nie ma sensu uczyć sięobsługi nowego programu tylko dlatego.
Zapisane
be@
Moderator globalny