Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aOgólne dyskusjePomocna dłońGIMP - pomoc (Moderator: be@)Wątek: [ROZ] Wypełnianie mapy konturowej kolorami
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Wypełnianie mapy konturowej kolorami  (Przeczytany 2185 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ganna
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 3
Galeria Użytkownika

Ganna


Zobacz profil
« : 04.05.2018, 22:26:59 »

Cześć Wam!

Zacznę od tego, że jestem totalnie zielona w obsłudze Gimpa, a trochę goni mnie czas.

Sprawa wygląda następująco:
Mam mapkę konturową w formacie TIF, na której muszę zaznaczyć pewien obszar plus pojedyncze punkty (miejscowości).

Przypuszczam, że to nic trudnego, ale no przyznaje się, mam z tym kłopot.

Uprzejmie proszę o wybawienie,
Serdeczności!
« Ostatnia zmiana: 10.05.2018, 15:22:28 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 399
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 04.05.2018, 22:29:48 »

Ale w jaki sposób masz zaznaczyć ten obszar? Ma być wypełniony kolorem czy tylko obrysowany jakimś konturem? To samo z punktami, masz je dorysować czy jak? Kompletnie nie wiem, jaki efekt chcesz uzyskać, więc jak mogę pomóc?
https://pl-static.z-dn.net/files/d1a/4641797e284a3aa38ede4bac42ea8b3c.jpg - chodzi o taką mapę? I chcesz np. obszar jakiegoś województwa wypełnić kolorem, dodać kropkę i podpisać nazwą miejscowości?
Zapisane
Ganna
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 3
Galeria Użytkownika

Ganna


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 04.05.2018, 22:59:21 »