Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aOgólne dyskusjePomocna dłońGIMP - pomoc (Moderator: be@)Wątek: [ROZ] Plamy na przezroczystym tle?
Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [ROZ] Plamy na przezroczystym tle?  (Przeczytany 1368 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Squap
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 5
Galeria Użytkownika

Squap


Zobacz profil
« : 24.08.2015, 19:35:02 »

Cześć (ponownie)  Uśmiech

Tak jak wspominałem w poprzednim wątku - Jestem zielony Niezdecydowany , przez co dla niektórych 'drobnostki' mogą być dla mnie czymś trudnym  Niezdecydowany



Mam pytanie dotyczące tej sygnatury. Jak dodać te 'plamy', podczas gdy chcemy zachować tło przeźroczyste.
Bardzo proszę o odpowiedź.  Płacz

//be@: Poprawiłam tytuł. Przeczytaj: http://www.gimpuj.info/index.php/topic,62496.0.html i następnym razem tytułuj swoje wątki zgodnie z regulaminem.
« Ostatnia zmiana: 02.09.2015, 17:57:25 wysłane przez be@ » Zapisane
Ziomioslaw
Administrator

Reputacja: 46 Online Online

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.10
JID: ziomioslaw@jabber.org
Licencja: Copyright
Wiadomości: 7 430
Galeria Użytkownika


Cyklista Apokalipsy


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 24.08.2015, 22:05:51 »

Te plamy wstawisz sobie za pomocą pędzli. Standardowe w GIMP-ie, chyba Ci nie wystarczą (ale przynajmniej sprawdzisz jak one działają).
Musisz wcześniej sobie znaleźć jakiś ładne plamy, np. na sieci.

Co do przezroczystości, musisz dodać kanał alfa do obrazka (prawym przyciskiem myszy na warstwę - jest taki panel po prawej z warstwami).
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 399
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 25.08.2015, 09:28:59 »