Jak masz chęci i ambicję, to można napisać własnego CMSa, który co prawda mógłby być mocno okrojony do tych naprawdę niezbędnych funkcji.
Chociaż z drugiej strony możesz rzucić się na wodę w postaci Wordpressa i spróbować przerobić wpisy na info od tych organizatorów, lista z miejscami akcji jako osobny widget. Dodawanie kont jest już zaimplementowane, więc o to nie musiałbyś się za bardzo kłopotać
Tylko teraz pytanie czy przeróbka nie pochłonie Ci więcej energii niż autorski CMS (w tym stawianie bazy danych) + jakieś API wykorzystujące mapę.
Chęci i ambicje może i mam, ale z umiejętnościami jest gorzej. Własnego CMS-a nie dam rady zrobić. Więc myślałem o dostosowaniu istniejącego. I sprawa gotowego dodawania kont jest dobra.
Uzupełniam spis funkcjonalności w pierwszym poście.
Z Wordepresem jest tak, że trzeba by używać wtyczek..,a gdzie przechowywać te dodatkowe informacje? Jak je dodawać wtedy? I edycjja Wordpressa jest odpłatna.
Może phpBB ?
http://www.prv.pl/narzedzia/phpbb3/