Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: 1 2 [Wszystkie]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Tworzenie herbu Orkiestry dętej.  (Przeczytany 8879 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kamcio100
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 9
Galeria Użytkownika

kamcio100


Zobacz profil
« : 02.12.2013, 16:35:31 »

Witam was, jestem tutaj nowy i nie ukrywam jestem kompletnym laikiem w takim czymś, ale robię herb(logo) orkiestry dętej, i narazie stworzyłem coś takiego (w wordzie) ponieważ zupełnie nie wiem jak się za to zabrać. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi pomysł jakiś ? Bo kompletnie jestem mało twórczy.

Proszę o wyrozumiałość ale nigdy się nie interesowałem takim czymś. Smutny



Jest jeszcze bez napisów..
« Ostatnia zmiana: 05.12.2013, 04:13:38 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 399
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 02.12.2013, 16:45:02 »

Obrazek jest bardzo mały i jak na razie nie widać aby miał coś wspólnego z orkiestrą dętą. Do tego te wstęgi mają brzydko wystrzępione krawędzie. Za to podoba mi się kolorystyka.
 Generalnie taki herb lepiej zrobić w programie wektorowym aczkolwiek nie wiem jakie ma być jego zastosowanie.
PS
A to niebieskie dookoła tarczy z wstęgami chyba nie jest częścią herbu?
Zapisane
kamcio100
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Wiadomości: 9
Galeria Użytkownika

kamcio100


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 02.12.2013, 16:48:07 »

Ja wiem że to beznadziejny herb, tzn on będzie przeważnie w filmikach na YT jako miniaturka, i być może będzie też na naszych koszulkach. Więc takie coś jak ja zrobiłem to nie będzie za bardzo estetyczne. Ale nie wiem w jakiej formie to zrobić i jak to zrobić. Brak mi jakiegokolwiek konceptu abym mógł od tego jakoś to stworzyć.