Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: 1 [2]  Wszystkie
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Galeria Kleciora  (Przeczytany 37538 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 21.12.2012, 21:31:01 »

Dzięki wielkie za opinie, wezmę wszystko to co napisałeś pod uwagę w kolejnych pracach.
Na razie z tego co wnioskuję to to że muszę popracować na jasnością/ciemnością kolorów, i jest to fakt, zwykłem robić za ciemne prace, a potem je jeszcze dodatkowo przyciemniać dla pewności Duży uśmiech (zły nawyk).

Cytuj
Btw. pisz konkretnie w tym temacie, jak nazywają się Twoje prace , ćwicz dalej .
Żebyś zobaczył jak nazywam moje prace gdy je zapisuje, 90% moich prac posortowanych w folderach ma nazwy typu "blargh" "blargh1"... itp Duży uśmiech
No ale spróbuję Uśmiech



Zapisane
Kwart
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 230
Galeria Użytkownika


GIMP GrandMasterPwnKoxLord


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 21.12.2012, 21:40:53 »

Dzięki wielkie za opinie, wezmę wszystko to co napisałeś pod uwagę w kolejnych pracach.
Na razie z tego co wnioskuję to to że muszę popracować na jasnością/ciemnością kolorów, i jest to fakt, zwykłem robić za ciemne prace, a potem je jeszcze dodatkowo przyciemniać dla pewności Duży uśmiech (zły nawyk).

Cytuj
Btw. pisz konkretnie w tym temacie, jak nazywają się Twoje prace , ćwicz dalej .
Żebyś zobaczył jak nazywam moje prace gdy je zapisuje, 90% moich prac posortowanych w folderach ma nazwy typu "blargh" "blargh1"... itp Duży uśmiech
No ale spróbuję Uśmiech





o to też mi chodzi, tam jest całą masa blarghów Duży uśmiech. Jak popracujesz nad ciemnością, to będzie o wiele lepiej Mrugnięcie.
Zapisane

klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 27.04.2015, 19:35:18 »

Herp derp dawno mnie tu nie było.
Ostatnio rysuję postacie do gry którą pisze (na razie concepty, może później z tego sprite sheet pod animacje zrobię).
Teraz mam tylko dwie, ale prawdopodobnie niedługo będę miał więcej.




Po długim czasie odświeżę temat.
Piszę prostą grę typu space shooter na zaliczenie mojego kursu szkolnego, więc postanowiłem też narysować własne sprite'y do niej. Tło fioletowe jako iż jest to kolor przeźroczystości w mojej gierce.

Gracz:


Przeciwnik1:


Przeciwnik2:


I to na czym spędziłem najwięcej czasu,
Boss:

(miniaturka jako iż całość jest całkiem spora).
W większości z nich, prawdopodobnie trzeba przybliżyć by zobaczyć jaka animacja się tam dzieje, jako iż są one bardzo prostymi detalami(aczkolwiek zauważalnymi gdy odgrywają się w grze)

Wszelka konstruktywna krytyka była by miła Uśmiech


@Edit:
Postać, nad którą spędziłem więcej czasu niż bym chciał.
Freak:

@Edit2:
Ktokolwiek tu zagląda?

Kolejny rysunek, nawet zadowolony z niego jestem.

Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 27.04.2015, 21:11:02 »

Zaglądać zagląda, ale ja np. kompletnie się na tym nie znam, więc nic konstruktywnego nie napiszę. Ostatnia postać wygląda naprawdę świetnie. Widać, że sporo dłubaniny musiała kosztować. Mógłbyś chociaż napisać, jaką to techniką jest robione i w jakim programie?
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 27.04.2015, 23:44:24 »

Program oczywiście gimp  Wilber

Co do techniki:
Rysowane tabletem. (zwykły wacom pen and touch)
Rysowane na dwóch widokach, jeden z przybliżeniem 100% by widzieć jak wygląda, drugim na przybliżeniu 400-800 gdzie rysowałem.
Jak widać rysowana była tylko połowa, a następnie odbita.
Jedyny użyty pędzel to kółko, wielkości jednego piksela.
Rysowane głównie bez planu, kawałek po kawałku. Gdzieś w połowie zacząłem patrzyć się na zdjęcia mięśni, ale większość z nich nie jest tutaj anatomicznie poprawna. :p

Ogólnie tak na oko zajęło około 15 godzin, co i tak jest mniej niż poprzednia postać. Cieszę się że ci się podoba Uśmiech
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 27.04.2015, 23:56:41 »

Wow, to faktycznie się napracowałeś Uśmiech No właśnie to odbicie lustrzane mnie trochę zmyliło, bo w GIMP nie ma takiej opcji na stanie i nawet nie wiem, czy już jest dopracowana wtyczka, a rysowanie samej połowy bez możliwości podpatrzenia na bieżąco drugiej strony jest jednak niewygodne.
Wydaje mi się, że w darmowej Kricie mogłoby Ci być wygodniej coś takiego rysować. Tam jest możliwość rysowania w różnych symetriach.
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 28.04.2015, 07:29:10 »

Niestety chwilowo nie ma opcji rysowania symetrycznie w gimpie, wtyczki także nie znalazłem. Chwilowo zadowoliłem się zwykłym duplikowaniem i odbijaniem warstw, ale na szczęście mają dodać tą funkcjonalność do gimpa 2.10 i wygląda nawet że uzyskali swój cel donacji by to wprowadzić.

Przy najbliższej okazji obczaję Kritę, dzięki za sugestię Uśmiech
Zapisane
RSgrafik
Użytkownik

Reputacja: 1 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 31
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 28.04.2015, 11:55:27 »

Fajnie postacie - myślałem, że inspiracja Giegerem ale po powiększeniu wyszło, że jednak nie do końca Uśmiech
Zapisane

Dziękuję i pozdrawiam:
RSgrafik
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 21.01.2016, 00:41:55 »

Po kolejnej długiej przerwie.

Zacząłem używać Krity do rysowania, jednak dużo przyjemniej się w niej rysuje, a opcje pędzli są w niej świetne. (Gimp dalej się przydaje do prostych rzeczy :p)

Narysowałem dwie postacie z gry Undertale:
Loox


Shyren


Bawiłem się także dzisiaj nowo pobranymi pędzlami do Krity, więc zrobiłem kilka szybkich szkiców. Nie rysowałem z żadnym planem, po prostu chciałem zobaczyć jakie efekty mogę uzyskać tymi pędzlami.


Zapisane
Silhouette
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 8
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 21.01.2016, 19:17:57 »

Co prawa pierwszy post więc witam. Wracając do tematu bardzo mroczne te postacie, ale za to technika bardzo dobra- chciałbym chociaż w połowie tak dobrze rysować/szkicować tak jak ty Uśmiech
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 12.02.2016, 22:58:12 »

W końcu postanowiłem narysować coś nie symetrycznego. W miarę zadowolony jestem z efektu, niekoniecznie z czasu ile zajęło mi to  Język

Futuristic Assassin:


Dłonie jak zawsze były najtrudniejszym dla mnie elementem, i także mam trochę problemy z rysowaniem nóg, no ale cóż, trza po prostu więcej rysować.

Edit1:

Przypomniałem sobie że nigdzie nie wrzuciłem grafik do gry którą rok temu pisaliśmy w 3 osobowej drużynie na konkurs, więc postanowiłem dzisiaj wrzucić mockupy (nie wiem jak to na polski przetłumaczyć w sumie).

Ekran pomocy:


Menu:


Gra:


Jeśli kogoś obchodzi wynik tego konkursu, był to mały konkurs szkolny, tydzień na zrobienie gry w... game makerze (inaczej ludzie z pierwszego roku nie byli by wstanie brać udziału, łatwiej jest się nam nauczyć game makera niż im kodowania w tydzień). Jako że ja się game makera nie tykam, przez cały tydzień robiłem grafiki i animacje. Pod koniec tygodnia mieliśmy gotową, bardzo zbugowaną, ledwo grywalną grę. Jakimś cudem wygraliśmy. (Po czym uznałem że nie jestem zadowolony z efektu, i przez weekend napisałem całą grę od zera w c++, uzyskując dużo bardziej grywalną grę, ha!)

Teraz coś nowszego, próbowałem narysować kuca, ale dość szybko zmieniło się to w jednego z moich typowych potworów, no cóż...

Kuc:
« Ostatnia zmiana: 12.02.2016, 23:07:17 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 14.02.2016, 15:40:03 »

Mógłbyś zrobić jakiegoś streama albo nagrać filmik jak tworzysz tego typu prace?
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 17.02.2016, 18:41:55 »

Kolejne kilka prac, powoli staram się eksperymentować z kolorem, na razie po prostu próbowałem pomalować pracę po fakcie, i szczerze chyba wyglądało lepiej bez koloru. Następnym razem spróbuję malować od razu kolorem.

Pająk:


Starzec:


Klaun:


Używanie symetrii jest łatwe i przyjemne, ale muszę się w końcu nauczyć robić rzeczy w perspektywie, w ciekawszych pozach, bo to co teraz robię nie jest za ciekawe/
Zapisane
Strony: 1 [2]  Wszystkie
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 2DRóżne (Moderatorzy: Cloud, Hasia)Wątek: Galeria Kleciora
Skocz do: