Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: 1 2 [Wszystkie]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Galeria Kleciora  (Przeczytany 37556 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« : 06.06.2012, 16:34:51 »

A więc po w miarę długim czasie postanowiłem iż powrócę do Gimp'a. Jako iż zauważyłem wcześniej że samo wrzucanie pracy do galerii nigdy mi za dużo feedback'u nie przyniosło, zakładam ten temat.
Dobrze znoszę wszelką krytykę więc można jechać po moich pracach tak długo jak jest to konstruktywne.

Na początek wrzucę 2 starsze prace i jedną nowszą jako iż w tej chwili są one prawdopodobnie moimi najlepszymi (czyli czym chwalić się nie mam i nigdy nie miałem) i chciałbym dowiedzieć się o nich jakiś opinii.

avek:


sygnaturka


Nowsza praca lecz nie wiem pod jaką kategorię podchodzi:




Zrobiłem dzisiaj kilka nowych wypocin.
Oto one:

avek:


tapeta:




I kolejne wypociny, tym razem 2 sygnaturki robione dla znajomego.

1:


2:


Ta sygnaturka jest o wiele za duża, lecz znajomy tak chciał a więc tak zrobiłem. Osobiście mi się ona nie zbyt podoba, napaćkane tak jakoś...


Tak btw jestem ciekaw kiedy ktoś się w tym temacie odezwie i dostanę jakikolwiek feedback, może i minął tylko jeden (niecały) dzień ale cóż... może to dla tego że gdy kiedyś tu byłem był tu znacznie większy ruch i tak to zapamiętałem, no cóż :p
« Ostatnia zmiana: 07.06.2012, 14:03:00 wysłane przez Cloud » Zapisane
Gacko
Emeryt

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 635
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 07.06.2012, 10:08:18 »

Nowsza praca lecz nie wiem pod jaką kategorię podchodzi:


Takie prace nazywamy Vexelami - praca imitująca wektor, ale wykonana w sposób stricto bitmapowy to właśnie vexel.

Co do prac powyżej - sygnaturka 2. - jest imho najlepsza z tego całego zestawu, gdyby tylko ją zmniejszyć... Niemniej jednak, wciąż zostaje Ci praca, praca i jeszcze raz praca. Poszukaj nowoczesnych tutoriali do sygnatur, chociażby na www.deviantart.com.
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 07.06.2012, 12:35:11 »

Cytuj
Takie prace nazywamy Vexelami - praca imitująca wektor, ale wykonana w sposób stricto bitmapowy to właśnie vexel.
Dzięki!

Cytuj
chociażby na www.deviantart.com.
Tam się skieruję jako iż na gimpuj przerobiłem chyba niemal wszystkie tutoriale jakie tu były Język
Zapisane
Cloud
Moderator

Reputacja: 17 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 403
Galeria Użytkownika


Hardcore Storyteller


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 07.06.2012, 14:04:43 »

Pamiętaj, nie dubluj postów! Teraz Ci połączyłem, ale następnym razem będę usuwał!
Powiem Ci, że cholernie podobają mi się pastelowe kolory w ostatnich sygnaturkach. Niewiele tam zrobiłeś, sam musisz przyznać, ale kolorystyką nadrabiasz. Mrugnięcie
Zapisane

Już nie przyjmuję zleceń wszelakich Skwaszony
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 07.06.2012, 15:49:27 »

Pamiętaj, nie dubluj postów! Teraz Ci połączyłem, ale następnym razem będę usuwał!
Dzięki! zapamiętam na przyszłość Uśmiech

Edit po długim czasie:



Żeby nie pisać wszystkiego od nowa zrobię copy n paste z galerii.
"Moja kandydatura na logo dla RbutR, jednakże nigdy nie skończyłem go na czas a więc nie zgłosiłem jej na 99design ( skąd także wziąłem design brief).

Robiłem je w szkole z nudów ucząc się jak używać adobe illustrator, dzisiaj sobie o nim przypomniałem i postanowiłem je skończyć w gimpie."

W wielu miejscach krańce są bardzo spikselowane bo transporcie z illustratora do gimpa (nie posiadam w domu illustratora także nie mogłem dokończyć tego tam). Jeśli ktoś wie jak na przyszłość temu zapobiec, byłbym bardzo wdzięczny.

Kolejny edit:

Kolejne logo, www.99designs.co.uk jest bardzo fajną stroną jeśli chce się poćwiczyć swoje umiejętności graficzne lecz nie ma się pomysłu na to co by wykonać.

Jest to także moja pierwsza praca w inkscape.


Ponownie wielkie dzięki dla tych którzy pomogli mi z tymi gradientami, naprawdę doceniam i przyda mi sie to na przyszłość Uśmiech


Nastepny edit:

Kolejna sygna, a właściwie 2 wersje.

Discord V_1


Discord V_2



Edit time:

Kolejna sygna:


Przy okazji chciałbym prosić o pomoc. Mianowicie jestem bardzo do tyłu jeśli chodzi o ramki. W dalszym ciągu używam tych których nauczyłem się siedząc na gimpuj przerabiając tutoriale ponad rok temu. Zdaje mi się że już trochę mogły się przejeść, gdyby mógł ktoś mi zademonstrować lub nakierować, ewentualnie wysłać mnie do jakiś tutoriali poza gimpuj gdzie mógłbym się nauczyć lub podpatrzyć ciekawszych ramek byłbym wdzięczny Uśmiech
« Ostatnia zmiana: 27.06.2012, 16:58:47 wysłane przez klecior » Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 01.07.2012, 14:46:49 »

Wiem że post pod postem lecz mam pytanie, czy gdy edytuje się posta wyświetla się on w "Pokaż wiadomości od ostatniej wizyty"? Zgaduje ze spora ilość osób (wliczając w to mnie) właśnie w ten sposób przegląda forum, i z tego powodu nie wiem czy brak feedback'u może być spowodowany tym faktem, cze może po prostu iż nikomu się nie chce Język (co może być przyczyną, w wielu wątkach naczytałem się o "mentalności" forum Język)
Zapisane
Cloud
Moderator

Reputacja: 17 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 403
Galeria Użytkownika


Hardcore Storyteller


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 01.07.2012, 14:58:45 »

Jeżeli chcesz, żeby post ponownie był w ostatnich, to musisz skopiować treść posta (przez edycję posta najlepiej skopiować), napisać nowy post i wkleić tam tą treść, a stary usunąć.
Zapisane

Już nie przyjmuję zleceń wszelakich Skwaszony
Danyeru
Korektor

Reputacja: 24 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 673
Galeria Użytkownika


Honorowy Dawca Krwi


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 01.07.2012, 22:48:51 »

Jeżeli tylko edytujesz, to pojawia się info "Nowe" na dziale i na temacie, ale w ostatnich się nie pojawi.
Zapisane

I zapłoną piekielnym ogniem Wasze serwery, gdyż zabezpieczenia ich wątłe, a podatność na buffer overflowy ogromna.
I zaprzestaną działania Wasze routery, a Wasze niewiasty nosić będą pakiety w kubłach, a tam będzie płacz, zgrzytanie zębów, 404 i request timeout.


Cytat: Terrqge
to przez INSEKT'a Danyeru jest taki straszny
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 13.07.2012, 18:02:41 »

Dzięki za odpowiedzi.

Teraz wrzucam tapetę wielkości 1440x900, jest to w sumie pierwsza moja tapeta która mi się w miarę podoba.



(btw nie wiem jak innym, ale mi miniaturka się nie wyświetla z jakiegoś powodu.)
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 13.07.2012, 19:33:30 »

(btw nie wiem jak innym, ale mi miniaturka się nie wyświetla z jakiegoś powodu.)
Mi się nie wyświetla ani miniatura ani żaden link, ale tapetka całkiem niezła Uśmiech
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 14.07.2012, 16:30:36 »

Po raz pierwszy narysowałem tabletem coś większego niż obrazek 500x500 który zawsze kończył w koszu przed skończeniem.

Co do tych dwóch prac na prawdę chciałbym konstruktywną krytykę, gdyż chciałbym umieć więcej w tym zakresie.
Nigdy wcześniej nie rysowałem niczego w tym stylu.

1:


2:


Są to także wersje pomniejszone, oryginały są w rozmiarach 1600x900
Zapisane
Łukasz
Użytkownik

Reputacja: 7 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8 + GAP
Licencja: CC-BY-SA
Wiadomości: 902
Galeria Użytkownika


...


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 15.07.2012, 20:57:56 »

Nieźle się zapowiada, na razie to tylka kilka kolorów poukładanych w kupki, ale jak pocieniujesz itd. to może wyjść na prawdę fajny obrazek. Sam wiem jak trudno zacząć coś w DP...

Zapraszam do mojej galerii różnych, do ocenienia nowej tapety Mrugnięcie
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 21.12.2012, 19:14:18 »

Kolejne:



Starałem się nauczyć pokazywania wielkości lokacji za pomocą dodawania małych postaci, gdy polepszę się w rysowaniu lokacji zacznę uczyć się rysowania postaci.

Dobrze by było gdyby ktoś jakoś konstruktywnie skomentował takie rzeczy jak technika, całokształt itp
Także jeśli ktoś zna, niech mnie wyśle do jakiś porządnych tutoriali z zakresu dp, gdyż w sumie nie oglądałem żadnych jeszcze.

@Odświeżam posta bo nowa praca.



Tym razem vexel by zrobić sobie przerwę od dp. Mam świadomość że ta butelka wygląda koszmarnie, jednak straciłem zapał w trakcie robienia jej i trochę wątpię iż wrócę do tej pracy by ją poprawić.


@Odświeżenie i edit po bardzo długim czasie.
Z nudów na lekcji w szkole "kreśląc krechy" w gimpie przypadkiem za pomocą gradientu uzyskałem efekt który mi się w miarę spodobał, tak więc w domu spróbowałem go odtworzyć i polepszyć.
Rozpędziłem się i wszystkie poniższe prace zostały zrobione w przeciągu 2 godzin.

avek1:


avek2:


tło pod prosta sygnaturkę:


z następnych dwóch prac jestem mało zadowolony, w życiu bym sobie takiej tapety nie ustawił gdyż bolą od nich oczy. W każdym razie był to tylko test Język
(w pomniejszonej wersji wyglądają one na dużo bardziej gładkie niż są naprawdę, więc najlepiej jest zobaczyć je w powiększeniu)

tapeta1:


tapeta2:



@kolejny edit: (dużo ich)

kolejna marna tapeta:


avek:

Zapisane
Kwart
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 230
Galeria Użytkownika


GIMP GrandMasterPwnKoxLord


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 21.12.2012, 20:40:59 »

No to krótka recenzja i uwagi na tema każdej pracy Duży uśmiech :

Avek:
Nie jest zły, chociaż nie wiem, co przedstawia, ramka w każdym razie wyszła

Sygnaturka:
Nie zbyt mi się podoba, może szłoby ją ożywić tutorialem na afekt szkła

Nowsza praca, lecz nie wiem pod jaką kategorię podchodzi:
ಠ_ಠ
Avek:
Tu już zaczyna się postęp, chociaż kula wtapia sięw tło (rozjaśnij kulę, albo przyciemnij tło, dodaj efekt cienia spod kuli)

Tapeta:
W sumie, to nawet fajna. Przyglądałem się długo, i dopiero potem zorientowałem się, o co właściwie chodzi. Biały posek... coś z nim jest nie tak, może powinien zanikać, nie wiem... W każdym razie dobra pracka.

1, 2:
Też się kiedyś bawiłem w sygnatury tego typu, obiekty wychodzące z obrazu Duży uśmiech. W każdym razie dobrze to wygląda

Logo (czy coś w tym typie Język):
Nie jest złe, musisz tylko zwracać uwagę na kąty odbicia światłą

Discord_v1:
Najlepsze jest tło. Jak na mnie to render w tle jest zbyt widoczny

Discord_v2:
Zdecydowanie za jasne

Kolejna sygnatur:
ಠ_ಠ

1:
Ta praca jest super, 2 kolory, ale dobrze ze sobą współgrają, ma klimaty DP.

2:
Lepszy efekt, lecz cała praca jest zbyt ciemna

Kolejna praca:
Gorsze od poprzednich, jak dla mnie Niezdecydowany

Kechup:
Jest ok, ale znowu zmywa się z tłem, dodatkowo nóż jest rozmyty.

Avek1:
Zbyt małe nasycenie, za dużo czerni, nie zbyt mi się podoba.

Avek2:
Czyli to, co nie powinno siępojawić w poprzedniej pracy

Tło pod prostą sygnaturkę:
Jest poprawa, znowu coś wychodzi po za obraz laugh

tapeta1:
Jest dobra, nie mam zbytnio czego się uczepić, no ewentualnie można lekko zmniejszyćkrycie kropek.

Tapeta2:
Jest dobrze, trochę razi po oczach, zapomniałeś pokolorować środka Język

kolejna marna tapeta:
Z boków za dużo czerni, a w środku za jasne, ale może być Mrugnięcie.

Avek:
Dobra praca, widać, że litera odchodzi od tła, fajna praca niebieskiego w niektórych miejscach.

Btw. pisz konkretnie w tym temacie, jak nazywają się Twoje prace Język, ćwicz dalej Mrugnięcie.
Zostawiłem trochę ocen przy lepszych prackach.
Zapisane

klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 21.12.2012, 21:31:01 »

Dzięki wielkie za opinie, wezmę wszystko to co napisałeś pod uwagę w kolejnych pracach.
Na razie z tego co wnioskuję to to że muszę popracować na jasnością/ciemnością kolorów, i jest to fakt, zwykłem robić za ciemne prace, a potem je jeszcze dodatkowo przyciemniać dla pewności Duży uśmiech (zły nawyk).

Cytuj
Btw. pisz konkretnie w tym temacie, jak nazywają się Twoje prace , ćwicz dalej .
Żebyś zobaczył jak nazywam moje prace gdy je zapisuje, 90% moich prac posortowanych w folderach ma nazwy typu "blargh" "blargh1"... itp Duży uśmiech
No ale spróbuję Uśmiech



Zapisane
Kwart
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 230
Galeria Użytkownika


GIMP GrandMasterPwnKoxLord


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 21.12.2012, 21:40:53 »

Dzięki wielkie za opinie, wezmę wszystko to co napisałeś pod uwagę w kolejnych pracach.
Na razie z tego co wnioskuję to to że muszę popracować na jasnością/ciemnością kolorów, i jest to fakt, zwykłem robić za ciemne prace, a potem je jeszcze dodatkowo przyciemniać dla pewności Duży uśmiech (zły nawyk).

Cytuj
Btw. pisz konkretnie w tym temacie, jak nazywają się Twoje prace , ćwicz dalej .
Żebyś zobaczył jak nazywam moje prace gdy je zapisuje, 90% moich prac posortowanych w folderach ma nazwy typu "blargh" "blargh1"... itp Duży uśmiech
No ale spróbuję Uśmiech





o to też mi chodzi, tam jest całą masa blarghów Duży uśmiech. Jak popracujesz nad ciemnością, to będzie o wiele lepiej Mrugnięcie.
Zapisane

klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 27.04.2015, 19:35:18 »

Herp derp dawno mnie tu nie było.
Ostatnio rysuję postacie do gry którą pisze (na razie concepty, może później z tego sprite sheet pod animacje zrobię).
Teraz mam tylko dwie, ale prawdopodobnie niedługo będę miał więcej.




Po długim czasie odświeżę temat.
Piszę prostą grę typu space shooter na zaliczenie mojego kursu szkolnego, więc postanowiłem też narysować własne sprite'y do niej. Tło fioletowe jako iż jest to kolor przeźroczystości w mojej gierce.

Gracz:


Przeciwnik1:


Przeciwnik2:


I to na czym spędziłem najwięcej czasu,
Boss:

(miniaturka jako iż całość jest całkiem spora).
W większości z nich, prawdopodobnie trzeba przybliżyć by zobaczyć jaka animacja się tam dzieje, jako iż są one bardzo prostymi detalami(aczkolwiek zauważalnymi gdy odgrywają się w grze)

Wszelka konstruktywna krytyka była by miła Uśmiech


@Edit:
Postać, nad którą spędziłem więcej czasu niż bym chciał.
Freak:

@Edit2:
Ktokolwiek tu zagląda?

Kolejny rysunek, nawet zadowolony z niego jestem.

Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 27.04.2015, 21:11:02 »

Zaglądać zagląda, ale ja np. kompletnie się na tym nie znam, więc nic konstruktywnego nie napiszę. Ostatnia postać wygląda naprawdę świetnie. Widać, że sporo dłubaniny musiała kosztować. Mógłbyś chociaż napisać, jaką to techniką jest robione i w jakim programie?
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 27.04.2015, 23:44:24 »

Program oczywiście gimp  Wilber

Co do techniki:
Rysowane tabletem. (zwykły wacom pen and touch)
Rysowane na dwóch widokach, jeden z przybliżeniem 100% by widzieć jak wygląda, drugim na przybliżeniu 400-800 gdzie rysowałem.
Jak widać rysowana była tylko połowa, a następnie odbita.
Jedyny użyty pędzel to kółko, wielkości jednego piksela.
Rysowane głównie bez planu, kawałek po kawałku. Gdzieś w połowie zacząłem patrzyć się na zdjęcia mięśni, ale większość z nich nie jest tutaj anatomicznie poprawna. :p

Ogólnie tak na oko zajęło około 15 godzin, co i tak jest mniej niż poprzednia postać. Cieszę się że ci się podoba Uśmiech
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 27.04.2015, 23:56:41 »

Wow, to faktycznie się napracowałeś Uśmiech No właśnie to odbicie lustrzane mnie trochę zmyliło, bo w GIMP nie ma takiej opcji na stanie i nawet nie wiem, czy już jest dopracowana wtyczka, a rysowanie samej połowy bez możliwości podpatrzenia na bieżąco drugiej strony jest jednak niewygodne.
Wydaje mi się, że w darmowej Kricie mogłoby Ci być wygodniej coś takiego rysować. Tam jest możliwość rysowania w różnych symetriach.
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 28.04.2015, 07:29:10 »

Niestety chwilowo nie ma opcji rysowania symetrycznie w gimpie, wtyczki także nie znalazłem. Chwilowo zadowoliłem się zwykłym duplikowaniem i odbijaniem warstw, ale na szczęście mają dodać tą funkcjonalność do gimpa 2.10 i wygląda nawet że uzyskali swój cel donacji by to wprowadzić.

Przy najbliższej okazji obczaję Kritę, dzięki za sugestię Uśmiech
Zapisane
RSgrafik
Użytkownik

Reputacja: 1 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 31
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 28.04.2015, 11:55:27 »

Fajnie postacie - myślałem, że inspiracja Giegerem ale po powiększeniu wyszło, że jednak nie do końca Uśmiech
Zapisane

Dziękuję i pozdrawiam:
RSgrafik
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 21.01.2016, 00:41:55 »

Po kolejnej długiej przerwie.

Zacząłem używać Krity do rysowania, jednak dużo przyjemniej się w niej rysuje, a opcje pędzli są w niej świetne. (Gimp dalej się przydaje do prostych rzeczy :p)

Narysowałem dwie postacie z gry Undertale:
Loox


Shyren


Bawiłem się także dzisiaj nowo pobranymi pędzlami do Krity, więc zrobiłem kilka szybkich szkiców. Nie rysowałem z żadnym planem, po prostu chciałem zobaczyć jakie efekty mogę uzyskać tymi pędzlami.


Zapisane
Silhouette
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 8
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 21.01.2016, 19:17:57 »

Co prawa pierwszy post więc witam. Wracając do tematu bardzo mroczne te postacie, ale za to technika bardzo dobra- chciałbym chociaż w połowie tak dobrze rysować/szkicować tak jak ty Uśmiech
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 12.02.2016, 22:58:12 »

W końcu postanowiłem narysować coś nie symetrycznego. W miarę zadowolony jestem z efektu, niekoniecznie z czasu ile zajęło mi to  Język

Futuristic Assassin:


Dłonie jak zawsze były najtrudniejszym dla mnie elementem, i także mam trochę problemy z rysowaniem nóg, no ale cóż, trza po prostu więcej rysować.

Edit1:

Przypomniałem sobie że nigdzie nie wrzuciłem grafik do gry którą rok temu pisaliśmy w 3 osobowej drużynie na konkurs, więc postanowiłem dzisiaj wrzucić mockupy (nie wiem jak to na polski przetłumaczyć w sumie).

Ekran pomocy:


Menu:


Gra:


Jeśli kogoś obchodzi wynik tego konkursu, był to mały konkurs szkolny, tydzień na zrobienie gry w... game makerze (inaczej ludzie z pierwszego roku nie byli by wstanie brać udziału, łatwiej jest się nam nauczyć game makera niż im kodowania w tydzień). Jako że ja się game makera nie tykam, przez cały tydzień robiłem grafiki i animacje. Pod koniec tygodnia mieliśmy gotową, bardzo zbugowaną, ledwo grywalną grę. Jakimś cudem wygraliśmy. (Po czym uznałem że nie jestem zadowolony z efektu, i przez weekend napisałem całą grę od zera w c++, uzyskując dużo bardziej grywalną grę, ha!)

Teraz coś nowszego, próbowałem narysować kuca, ale dość szybko zmieniło się to w jednego z moich typowych potworów, no cóż...

Kuc:
« Ostatnia zmiana: 12.02.2016, 23:07:17 wysłane przez be@ » Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 14.02.2016, 15:40:03 »

Mógłbyś zrobić jakiegoś streama albo nagrać filmik jak tworzysz tego typu prace?
Zapisane
klecior
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 128
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 17.02.2016, 18:41:55 »

Kolejne kilka prac, powoli staram się eksperymentować z kolorem, na razie po prostu próbowałem pomalować pracę po fakcie, i szczerze chyba wyglądało lepiej bez koloru. Następnym razem spróbuję malować od razu kolorem.

Pająk:


Starzec:


Klaun:


Używanie symetrii jest łatwe i przyjemne, ale muszę się w końcu nauczyć robić rzeczy w perspektywie, w ciekawszych pozach, bo to co teraz robię nie jest za ciekawe/
Zapisane
Strony: 1 2 [Wszystkie]
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 2DRóżne (Moderatorzy: Cloud, Hasia)Wątek: Galeria Kleciora
Skocz do: